PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie są zarobki młodego inżyniera?

  • 11. Data: 2003-07-09 10:04:51
    Temat: Re: jakie są zarobki młodego inżyniera?
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > chwili obecnej dla swojego przyszłego pracodawcy więcej wart. A moje
    > pytanie bierze się z stąd że na kilku rozmowach, na których byłem,
    > padło pytanie: Jakie jest moje oczekiwane wynagrodzenie.
    No to sorki, zle sformulowales pytanie.
    Odpowiedz na oczekiwania finansowe jest trudna poniewaz Ty nie wiesz do
    konca co bedziesz robil a pracodawca nie wie co (czyt. kogo) "kupuje".

    Cenic sie trzeba, ale tez nie "przestrzelic" na dzien dobry - moze jakis
    dyskretny wywiad wsrod znajomych - jakie place obowiazuja w firmie i wtedy
    ustalenie wlasnych widelek ?
    Maniek Camry
    GG: 2220373

  • 12. Data: 2003-07-09 10:34:54
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    > Ja mam 5 lat doswiadczenia w IT i bedac na rozmowie zaoferowano mi 1400
    pln
    > mowiac ze sa takie zasady i ich nie zmienia (podobno kazdy zaczyna od zera
    > doslownym tego slowa znaczeniu).

    He? To ja zarabiam mniej niż zero :-(

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 13. Data: 2003-07-09 15:21:38
    Od: "Krzysztof" <K...@p...fm>

    Taka wojna!!! Nie porównujmy branży Budowlanej z informatyczną! Tutaj żeby w
    ogóle coś złapać musisz mieć niezłe plecki.Bez uprawnień nawet nie chcą z
    Tobą rozmawiać, więc bierze się co dają i nie patrzy na zarobki bo istotne
    są punkciki do "uprawnień". Będąc informatykiem nie musisz sie o to
    martwić.Nie musisz latać na budowie min. 2 lata w kaloszkach i zbierać cięgi
    od roboli, bo w Twojej branży nie ma takich wymagań. A swoja drogą, dzisiaj
    właśnie bylem na rozmowie o pracę i w końcu bez uprawnień ;-)) ale co się
    okazuje...... zażyczyli zobie samochodu. A człowiek dopiero w życie rusza,
    to niby skąd mam go mieć.!!! Pozdrwawiam. BUDOWLANIEC

  • 14. Data: 2003-07-09 15:25:07
    Od: "Krzysztof" <K...@p...fm>

    A powiedz tak szczerze czy nie miales znajomych w Mitexie ;-)) ze cie wzieli
    do pracy i czy przypadkiem z Wrocka nie jestes??

  • 15. Data: 2003-07-09 17:25:21
    Od: "artex" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:begkuo$oob$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzisz problem lezy w zlym pojmowaniu swiata przez 80 a moze wiecej
    procent
    > naszej spolecznosci :( niekoniecznie tej po studiach.
    > "Papier" to nie wszystko a czesto zupelne NIC !

    Swiete slowa posluchaj mnie Krzusiu rowniez
    PW skonczylem w listopadzie ubieglego roku (automatyka) bezposrednio po
    rozpoczalem staz (ale nie z urzedu i bez znajomosci) za 1000 brutto. Jak ja
    sobie teraz przypomne jaki naiwny wowaczas bylem i ile cierpliowosci moj
    szef w stosunku do mojej osoby musial wykazac. Pracowalem ciezka rzadko po 8
    godzin, po dwoch miesiacach dano mi 500 zl podwyzki mimo iz poczatkowo
    mialem miec 1000 przez pol roku.
    Po 5 miesiacach zaproponowano mi umowe na stale i 2600 brutto (plus
    angielski, oplata za studia na drugim kier. i pakiet szkole)
    Ale teraz najwazniejsze drodzy absolwenci, naprawde po studiach kazdy jest
    zieloniutki jak trawka na wiosne i nie chodzi mi tu wcale o teoretyczna
    wiedze ze szkoly, ale umiejetnosc wspolpracowania z innymi, nauczenie sie
    relacji panujacych w pracu itp itp. Troche pokory moim zdaniem po studiach
    zaden wstyd pracowac po 700 zl bo to nie jest praca tylko branie czyli
    uczenie.

    Na koniec chcialbym dodac jednak ze z praca dla absolwentow wcale nie jest
    wesolo, w moim przypadku amerykanski wlasciciel mojej firmy zarzyczyl sobie
    aby szukac nowych pracownikow wsrod aboslwentow. Tak wiec konkurencje
    mialem ogromna, ale szanse rowne bo kazdy byl bez doswiadczenia ktore nie
    bylo wymagane.

    pozdrowienia
    artur
    ciagle zbierajacy doswiadczenie absolwent.

  • 16. Data: 2003-07-09 17:37:33
    Od: "Sokol" <g...@N...gazeta.pl>

    Kończę Politechnikę - Transport (5lat), wcześniej Technikum Samochodowe (5
    lat), więc 10 lat nauki w kierunku motoryzacyjnym, doświadczenie
    udokumentowane = 0. Nie wierzyłem, że z tym "0" znajdę pracę w "swoim
    fachu". A jednak się udało - bez znajomości!!! Zarobki nienajlepsze [1200PLN
    netto], ale przynajmniej zdobywam doświadczenie ;-).

    Pozdrawiam
    Sokol

  • 17. Data: 2003-07-09 17:52:07
    Od: "Krzysztof" <K...@p...fm>

    Gratuluje Sokol. Oby i Nam sie tak udało;-)
    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2003-07-10 07:04:16
    Od: "*MS*" <s...@o...pl>

    Pewnie kolega po studniach dziennych ...hihihi??

  • 19. Data: 2003-07-10 08:39:09
    Od: "Krzysztof Marniok" <m...@p...fm>

    Użytkownik "*MS*" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie kolega po studniach dziennych ...hihihi??

    Owszem, ale ja nie widzę w tym nic śmiesznego
    --

    pozdrawiam:
    ______________________________

  • 20. Data: 2003-07-10 08:55:13
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > Witaj.
    > Nie sprowadzaj wszystkich do poziomu pracownikow fizycznych albo
    > nieukow. Ja po sredniej szkole pracowalem 7 lat (i to wcale nie
    > fizycznie) w branzy informatycznej, i dam sobie glowe uciac ze wiem
    > wiecej
    > oraz mam wiecej doswiadczenia niz osoba po studiach.
    Bingo ! I wlasnie tacy ludzie jak Ty maja sznase (mimo braku np studiow)
    otrzymac lepiej platna prace na starcie. DOSWIADCZENIE to jest to.

    Maniek Camry
    GG: 2220373