PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak wystawić FV za dojazd?

  • 1. Data: 2006-05-12 07:07:54
    Temat: jak wystawić FV za dojazd?
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@S...pl>

    głupia sprawa; profil działalnośći mojej DG to reklama;
    w przyszłym tygodniu jadę do Klienta (500km w jedną stronę)
    który chce pokryć koszty mojej wycieczki.
    Jak im to ująć na fakturce ?

    pozdr,
    thaz

  • 2. Data: 2006-05-12 08:09:09
    Temat: Re: jak wystawić FV za dojazd?
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    thaZ [xpect] napisał(a):
    > głupia sprawa; profil działalnośći mojej DG to reklama;
    > w przyszłym tygodniu jadę do Klienta (500km w jedną stronę)
    > który chce pokryć koszty mojej wycieczki.
    > Jak im to ująć na fakturce ?

    Wg mnie - skalkuluj koszty i wystaw mu fakture za jakas analize
    marketingowa itp. Myslę ze to po prostu kwestia dogadania sie z klientem
    jaka faktura bedzie dla niego i jego ksiegowego "koszerna" ;>

    Pomijam kwestie ze przeciez koszt dojazdu do klienta zapewne wkalkujesz
    w koszt uslugi reklamowej i finalnej faktury?

    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-05-12 09:08:32
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@S...pl>

> [...]
    >
    > Pomijam kwestie ze przeciez koszt dojazdu do klienta zapewne wkalkujesz
    > w koszt uslugi reklamowej i finalnej faktury?

    na razie jest to rozmowa nie wiążąca,
    Klient sam się wychylił z propozycją opłacenia przejazdu.

    pozdr,
    thaz

  • 4. Data: 2006-05-12 09:19:37
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    thaZ [xpect] napisał(a):

    > na razie jest to rozmowa nie wiążąca,
    > Klient sam się wychylił z propozycją opłacenia przejazdu.

    No to pozostaje na razie faktura za "analizę potrzeb reklamowych" -
    wystarcza ze beda to np 4-5 kartek na firmowym papierze zawierajace
    brief z rozmow z Twoimi sugestiami - wyslij to klientowi razem z faktura
    na kwote przejazdow i powinno byc ok - w razie pytania o koszt - klient
    ma podkladke.

    pzdr
    robbi