PracaGrupypl.praca.dyskusjejak wystawić FV za dojazd? › Re: jak wystawić FV za dojazd?
    From: robbi <r...@n...frompoznan.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak wystawić FV za dojazd?
    Date: Fri, 12 May 2006 11:19:37 +0200

    thaZ [xpect] napisał(a):

    > na razie jest to rozmowa nie wiążąca,
    > Klient sam się wychylił z propozycją opłacenia przejazdu.

    No to pozostaje na razie faktura za "analizę potrzeb reklamowych" -
    wystarcza ze beda to np 4-5 kartek na firmowym papierze zawierajace
    brief z rozmow z Twoimi sugestiami - wyslij to klientowi razem z faktura
    na kwote przejazdow i powinno byc ok - w razie pytania o koszt - klient
    ma podkladke.

    pzdr
    robbi