PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaproszenie do Mobiteam

  • 1. Data: 2006-05-12 07:24:08
    Temat: zaproszenie do Mobiteam
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    http://www.mobiteam.pl/
    jestem zaproszony na rozmowe. Ktos moze w Krakowie mial do czynienia z ta
    firma?
    Jakies sugestie? :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Dariusz

  • 2. Data: 2006-05-13 12:14:37
    Temat: Re: zaproszenie do Mobiteam
    Od: studentos <s...@T...pl>

    12-05-2006, na pl.praca.dyskusje, Kuroi Bonza napisał(a):

    > Ktos moze w Krakowie mial do czynienia z ta
    > firma?
    > Jakies sugestie? :)

    Znam ludzi tam pracujących. Dobrze oceniam firmę, atmosferę, idź na rozmowę
    śmiało i bez obaw !!
    studentos

  • 3. Data: 2006-05-15 07:39:04
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > Znam ludzi tam pracujących. Dobrze oceniam firmę, atmosferę, idź na
    > rozmowę
    > śmiało i bez obaw !!
    Dzieki :)
    Bylem, bylo sympatycznie, proponuja przyzwoite warunki.
    Praca bedzie duzym wyzwaniem, bo planuja cos nowego w Polsce i rozkrecaja
    od podstaw.

    Pozdrawiam

    Bonza

  • 4. Data: 2006-05-15 19:03:19
    Od: studentos <s...@T...pl>

    15-05-2006, na pl.praca.dyskusje, Kuroi Bonza napisał(a):

    > Dzieki :)

    Cieszę się, że się spodobało. Powodzenia...
    studentos