PracaGrupypl.praca.dyskusje › [pytanie] firma Vector

  • 1. Data: 2006-05-12 06:42:16
    Temat: [pytanie] firma Vector
    Od: p...@g...com

    czesc grupowicze,

    mial ktos z was kontakt z firma Vector z Gdyni
    (http://www.vector.com.pl/), pracowal lub nadal dla niej pracuje i moze
    podzielic sie info o warunkach pracy, atmosferze, placach, mozliwosci
    rozwoju itp itd

    za wszelkie uwagi wielkie dzienks,

    ---

  • 2. Data: 2006-05-12 20:48:16
    Temat: Re: [pytanie] firma Vector
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > (http://www.vector.com.pl/), pracowal lub nadal dla niej pracuje i moze
    > podzielic sie info o warunkach pracy, atmosferze, placach, mozliwosci

    Firma, w której pracowałem brała sprzęt od Vectora. Nie wiem, na jakie
    stanowisko się szykujesz ale ludzie z którymi miałem kontakt byli w
    porządku, nie wyglądali też na takich któzy narzekają na brak pieniędzy.
    Firma ma się dobrze i stabilnie, jest dosyć znana w tel_światku (również
    poza PL, szczególnie na wschód), pozostaje życzyć powodzenia.

    pozdr
    sz

  • 3. Data: 2006-05-14 16:12:28
    Od: Pawel Sklarow <x...@x...com>

    p...@g...com wrote:
> [...]
    > (http://www.vector.com.pl/), pracowal lub nadal dla niej pracuje i moze
    > podzielic sie info o warunkach pracy, atmosferze, placach, mozliwosci

    Jezeli dzial konstrukcji, a w szczegolnosci software - polecam bardzo,
    innych dzialow nie znam.
    Ocena (1-10):
    Atmosfera: 8
    Warunki : 9
    Place: : 6
    Rozwoj : 8

    To dane sprzed roku.

    --
    Pawel

  • 4. Data: 2006-05-17 15:37:42
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

    Pawel Sklarow wrote:

    > Jezeli dzial konstrukcji, a w szczegolnosci software - polecam bardzo,
    > innych dzialow nie znam.
    > Ocena (1-10):
    > Atmosfera: 8
    > Warunki : 9