PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowe oferty pracy w Capgemini ITO w Katowicach

  • 1. Data: 2006-05-11 08:53:40
    Temat: Nowe oferty pracy w Capgemini ITO w Katowicach
    Od: "Capgemini ITO" <I...@c...com>

    W zwiazku z dynamicznym rozwojem Centrum Information Technology Outsourcing
    w Katowicach prowadzi proces rekrutacji na nastepujace stanowiska:

    Asystent ds. Wsparcia Technicznego i Analiz
    Asystent ds. Zgloszen
    Asystent ds. Zarzadzania Zmiana
    Asystent ds. Wsparcia Technicznego
    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
    Specjalista ds. Zarzadzania Zmiana
    Specjalista ds. Zarzadzania Wiedza
    Lider Zespolu

    Informacje na temat opisu poszczegolnych stanowisk, wymagan stawianych wobec
    kandydatow oraz oferowanych przez firme warunkow pracy mozna znalezc na
    stronie: http://www.pl.capgemini.com/careers/Katowice/
    pod linkiem Oferty pracy.

    Zapraszamy do odwiedzenia strony i aplikowania sie w naszej firmie.

    Dzial Rekrutacji
    Capgemini ITO

  • 2. Data: 2006-05-11 09:59:52
    Temat: Re: Nowe oferty pracy w Capgemini ITO w Katowicach
    Od: "slivia" <s...@o...pl>

    Ciekawe czy oddział w Katowicach też tak olewa osoby starające się o pracę
    jak w Krakowie i nie mówię tu o poinformowaniu o wynikach testu na 1 etapie,
    bo to jest nawet zrozumiałe, ale o osobach co dochodzą do ostatniego etapu
    rekrutacji a potem zero odzewu. Ogólnie, taka poważna firma a takie
    traktowanie ludzi. Wstyd!

  • 3. Data: 2006-05-11 16:53:32
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "Capgemini ITO" <I...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pod linkiem Oferty pracy.
    >
    > Zapraszamy do odwiedzenia strony i aplikowania sie w naszej firmie.

    oj, chyba macie Panstwo problem ze znalezieniem chetnych kandydatow? Moze jest
    to wynikiem sporej fluktuacji w Krakowie? - zapewne rozniosla sie wiesc, ze nie
    warto..

    Pozdr.
    Adam

  • 4. Data: 2006-05-12 06:06:22
    Od: Rafal <n...@p...fm>

    Capgemini ITO wrote:

> [...]
    > pod linkiem Oferty pracy.
    >
    > Zapraszamy do odwiedzenia strony i aplikowania sie w naszej firmie.

    Powodzenia w poszukiwaniach. Coraz mnie frajerow na rynku pracy.
    A niektore firmy dalej nie chca docenic pracownikow i w nich
    zainwestowac. A potem mozna uslyszec ze w Polsce nie ma chetnych do
    pracy. Moim zdaniem mozna tez powiedziec ze nie ma tez chetnych do
    placenia za prace.