PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak traktowac oferte pracy bez zadnych danych o firmie

  • 1. Data: 2006-05-11 16:57:08
    Temat: Jak traktowac oferte pracy bez zadnych danych o firmie
    Od: "ccc" <c...@c...pl>

    Witam
    wlasnie znalazlem na uczelni wywieszone ogloszenie z oferta pracy. Szukaja
    ludzi do wspolpracy na umowe o dzielo, ale nie podaja zadnych danych o
    firmie. A i mail na ktory trzeba wyslac CV, jest na portalu onetu.
    Troche dziwne. Czyzby ktos zbieral sobie dane...
    Jak wy to oceniacie?

    pozdrawiam
    Wojt

    PS. Jak uda mi sie dorwac skaner lub cyfrowke to wrzuce.

  • 2. Data: 2006-05-11 18:04:09
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > Wojt
    >
    > PS. Jak uda mi sie dorwac skaner lub cyfrowke to wrzuce.
    Umowa o dzieło, brak chociażby nazwy firmy, skrzynka na onecie jako sposób
    kontaktu.
    Powiedziałbym, że jeśli chcesz z taką firmą współpracować to znaczy prosisz
    się, żeby cię oszukać.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl

  • 3. Data: 2006-05-11 18:29:11
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Troche dziwne. Czyzby ktos zbieral sobie dane...
    > Jak wy to oceniacie?

    Moze jakis gnojek chce aby mu zrobic w ramach udowodnienia umiejetnosci
    jakis projekt na zaliczenie ? Udaje firmę i w ramach rekrutacji zleca
    zadanie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-05-11 19:34:04
    Od: studentos <s...@T...pl>

    11-05-2006, na pl.praca.dyskusje, ccc napisał(a):

    > Jak wy to oceniacie?

    Nawet bym sobie tym głowy nie zajmował...
    studentos

  • 5. Data: 2006-05-12 00:50:44
    Od: bojster <b...@u...net>

    p...@o...pl? ;-)

  • 6. Data: 2006-05-12 06:32:32
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "ccc" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > Wojt
    >
    > PS. Jak uda mi sie dorwac skaner lub cyfrowke to wrzuce.

    Firma ktora nie ma nic do ukrycia podaje nazwe kontakt ulice, tel. i
    ewentualnie mejla.

    Wiec dla mnie tez takieogloszenia sie pozbawione sensu z duzym
    prawdopodobienstwem ze jakis cwaniak probuje kogos wrobic.

  • 7. Data: 2006-05-12 07:22:09
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Thu, 11 May 2006 18:57:08 +0200, ccc <c...@c...pl> wrote:

> [...]
    > firmie. A i mail na ktory trzeba wyslac CV, jest na portalu onetu.
    > Troche dziwne. Czyzby ktos zbieral sobie dane...

    ja bym wyslal jemajla ;) z zapytaniem o szczegoly (nazwa, dane
    teleadresowe,profil dzialalnosci itp) I poczekal na odpowiedz.

    Pozdrawiam

    Bonza

  • 8. Data: 2006-05-12 07:42:13
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > firmie. A i mail na ktory trzeba wyslac CV, jest na portalu onetu.
    > Troche dziwne. Czyzby ktos zbieral sobie dane...

    ruchacz, typowy..

  • 9. Data: 2006-05-12 14:54:00
    Od: "ccc" <c...@c...pl>

    > ja bym wyslal jemajla ;) z zapytaniem o szczegoly (nazwa, dane
    > teleadresowe,profil dzialalnosci itp) I poczekal na odpowiedz.
    > Pozdrawiam
    > Bonza

    Napisalem wczoraj z rezerwowego maila poznym wieczorem, poki co cisza.
    Poczekamy, zobaczymy...:)

    podrawiam
    Wojt