PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukać klientów jako Key Account Manager

  • 1. Data: 2002-01-30 15:31:54
    Temat: jak szukać klientów jako Key Account Manager
    Od: Jacek KRATYNSKI <j...@s...waw.pl>

    Witajcie

    Mam do was pytanie:

    Ostatnio pracowałem jako przedstawiciel handlowy i wiem jak
    wynajdować małe firmy do współpracy. W tej chwili staram się na
    stanowisko Key Account Manager gdzie będę musiał szukać klientów
    więcej znaczących i większych.
    Szukam porady w jaki sposób odnaleść i dotrzeć do takich
    klientów?

    Czy może ktoś jeszcze wie jak układają się wynagrodzenia w
    Warszawie pomiędzy przedstawicielem handlowym a Key Account
    Manager-em (chodzi mi o branżę telefoni komórkowej).

    Serdeczne dzięki.

    Fazero