PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie i zasilek

  • 1. Data: 2002-01-30 07:48:14
    Temat: umowa zlecenie i zasilek
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Czy pobierajac zasilek dla bezrobotnych mozna pracowac na umowe zlecenie i
    nie stracic prawa do zasilku? jak to jest?

    Kaja

  • 2. Data: 2002-01-30 09:54:03
    Temat: Re: umowa zlecenie i zasilek
    Od: "Hatson" <s...@w...pl>

    > Czy pobierajac zasilek dla bezrobotnych mozna pracowac na umowe zlecenie i
    > nie stracic prawa do zasilku? jak to jest?
    Jezeli sie nic nie zmienilo to mozna ,tylko ze jest jakis dochod ,ktorego
    nie mozesz przekroczyc.Z tego co pamietam to byl on bardzo niski.
    Nie jestem specem ,wiec moge sie mylic
    Hatson

  • 3. Data: 2002-02-02 12:11:31
    Od: "Bozena" <b...@i...pl>

    Raczej nie mozna.
    Nie tylko traci sie zasilek ale i status bezrobotnego.
    Tak mnie przynajmniej poinformowano.
    A chodzilo o zlecenie 100 zl na miesiac.