PracaGrupypl.praca.dyskusje › POLITOLODZY POMÓŻCIE :)

  • 1. Data: 2002-01-30 06:45:18
    Temat: POLITOLODZY POMÓŻCIE :)
    Od: "wojtass" <w...@i...pl>

    Cześć,
    Jestem dziennikarzem i piszę artykuł na temat perspektyw dla absolwentów
    politologii - co robią po studiach (czy na przykład chcą się doktoryzować?),
    gdzie się zatrudniają, czy łatwo im znaleźć pracę czy trudno i ile
    zarabiają. Prosiłbym bardzo wszystkich politologów o kontakt - i takich,
    którzy nie wahają się otwarcie mówić o swoich sukcesach i takich, którzy
    byliby w stanie przekazać pewne informacje zupełnie anonimowo. I takich,
    którzy chętnie zatrudniliby absolwenta politologii.
    Wszystkim zastrzegającym sobie anonimowość gwarantuję ją.
    Szczegóły e-mailem - adres poniżej.
    Pozdrawiam.

    --
    wojtass
    w...@i...pl

  • 2. Data: 2002-01-30 12:16:27
    Temat: Re: POLITOLODZY POMÓŻCIE :)
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > politologii - co robią po studiach (czy na przykład chcą się doktoryzować?),
    > gdzie się zatrudniają, czy łatwo im znaleźć pracę czy trudno i ile
    Proponuje inny temat.Napisz np o zootechnikach.W Szczecinie znowu 120 osob na
    pierwszy rok przyjmuja. POmnoz to przez inne uczelnie, 5 lat studiow.I masz
    dziure w budzecie:(. Zainteresuj sie ile osob z takich kierunkow naprawde
    znajduje prace w zawodzie i to od ilu lat wstecz, odkad zlikwidowano PGR-y.
    Takie kierunki to wg mnie dalej sa przechowalnie dla kadry z ukladami i
    niezdecydowanej mlodziezy studiujacej na koszt panstwa bez jakichkolwiek
    planow przyszlej pracy w wyuczonym zawodzie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-01-30 12:18:03
    Od: <k...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2002-01-30 22:31:53
    Od: "wojtass" <w...@i...pl>

> [...]
    > niezdecydowanej mlodziezy studiujacej na koszt panstwa bez jakichkolwiek
    > planow przyszlej pracy w wyuczonym zawodzie.

    Problem polega na tym, że piszę zamówiony tekst o politologach. Ale jeśli
    będę
    pisywał o zootechnikach, z pewnością się zgłoszę. Sam studiuję, chłopie, i
    wiem, jak jest ciężko z pracą.

    Natomiast jeśli jacyś politolodzy mają ochotę wymienić się wrażeniami,
    bardzo serdecznie zapraszam. Szczegóły pod adresem mailowym.
    Pozdrawiam :-)))))

    wojtass
    w...@i...pl

  • 5. Data: 2002-01-30 23:14:43
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On 30 Jan 2002 13:16:27 +0100, <k...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Proponuje inny temat.Napisz np o zootechnikach.W Szczecinie znowu 120 osob na
    >pierwszy rok przyjmuja.
    [ciach...]
    NO faktycznie tragedia ale jak zamiast tego zaproponuja zarzadzanie i
    informatyke to juz mozna zaczac wyc do ksiezyca.

    Pzdr
    Limfo