PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Irlandii

  • 1. Data: 2002-01-30 12:44:33
    Temat: Praca w Irlandii
    Od: b...@w...pl (bensiu)

    Witam szanownych grupowiczów
    temat pracy w Irlandii byl poruszany wielokrotnie, ja jednak mam
    pytanie troche innej natury. Chcialbym wyjechac do Irlandii na 4-8
    tygodni wakacji i poszukac jakiejs pracy na czarno (jakas knajpa,
    budowa itp). I w zwiazku z tym moje pytanie, jak jest ze znalezieniem
    takiej pracy, jak wygladaja pozniejsze kontakty z pracodawca itp, czy
    ktoś ma jakies doswiadczenia na temat, bede wdzieczny.

  • 2. Data: 2002-01-30 18:02:30
    Temat: Re: Praca w Irlandii
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    Sugeruje wyjazd przed 1 lipca, bo potem moze
    byc ciezko o prace - duzo ludzi sie na to decyduje
    i robi sie niezly tlumek.
    Co do kontaktow z pracodawca to albo on udaje
    ze masz pozwolenie i placi podatki za ciebie, albo udaje
    ze cie nie ma i nie placi podatkow (zalezy od wielkosci firmy).
    Dla ciebie to zadna roznica. Poza tym nie ma problemow.
    No, moze jeden... Jest dosc ciezko znalezc lokum.
    W zasadzie pozostaje ci hostel - okolo 13 EUR za noc.

    podr. m.