PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziwne

  • 1. Data: 2002-01-30 15:54:03
    Temat: Re: dziwne
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Regina Lenart" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:a394tk$j4g$2@news.tpi.pl...
    > jak myslicie dlaczego pracodawca mowi ze ktos ma za wysokie wyksztalcenie?

    Może daje do zrozumienia, że nie jest zbyt rozrzutny ? :))

    ____________
    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462

  • 2. Data: 2002-01-30 15:54:16
    Temat: dziwne
    Od: "Regina Lenart" <r...@n...pl>

    jak myslicie dlaczego pracodawca mowi ze ktos ma za wysokie wyksztalcenie?

  • 3. Data: 2002-01-30 16:03:03
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Regina Lenart" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    Raczej sadzi, ze praca jest ponizej kwalifikacji pracownika, i ten nie bedzie
    usatysfakcjonowany praca , i bedzie szukal ciekawszej, bardziej pasujacej,
    odpowiadajacej wyksztalceniu. Mi kiedys niedoszy pracodawca bez ogrodek to
    wyjasnil, wlasnie tak argumentujac..."przeszkolimy, a pozniej pan i tak
    ucieknie, wolimy jakas pania ze srednim wyksztalceniem, ktora nie bedzie miala
    zadnych aspiracji"

    Cos w tym jest. Jesli polepszy sie kiedys sytuacja na rynku pracy, bardzo duzo
    osob zacznie zmieniac prace.Nie tylko ze wzgledu na wynagrodzenie.

    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-01-30 23:11:55
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Regina Lenart napisal(a) Wed, 30 Jan 2002 16:54:16 +0100:
    >jak myslicie dlaczego pracodawca mowi ze ktos ma za wysokie wyksztalcenie?

    Jakis kompleksik?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)