PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: jak myślicie
    From: Jołop <...@m...pomaranczy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak myślicie
    Date: Mon, 31 Oct 2005 17:00:22 +0000 (UTC)

    W artykule <dk0mje$8ut$1@inews.gazeta.pl> Maciek Sobczyk napisał(a):

    > A skąd Jołopie od razu sugestia, że to pozerzy? Człowiek nie ma prawa do
    > relaksu, w takiej formie, która nikomu nie wadzi?

    Człowiek noszący koszulkę kapeli o której nic nie wie to pozer. Wiem, że
    nie ma zakazu bycia pozerem, mogą nosic co chcą i im tego nie zabraniam,
    ale mnie to trochę razi. Pamiętam czasy gdy ktoś nie potrafił wymienić całej
    dyskografii grupy z koszulki lub nie znał składu - to koszulka była
    niszczona lub zmieniała właściciela (oczywiście - takie rzeczy robili
    nastolatkowie dorosły człowiek tak się nie zachowuje).

    > Zdaje się, że napisałem, iż t-shirt przykryty jest bluzą.

    Ale jak słoneczko przygrzeje to pewnie bluzy zdejmują?

    > I nie podejrzewasz chyba drogi Jołopie, że wylegują się tak na skwerku w
    > środku miasta??

    Nie, sądzę że gdzieś na obrzeżach, w pobliżu nowych osiedli.

    --
    Bo Jołop był wyjątkowo nieatrakcyjny no i taki jak się nazywał, ale w walce
    to był brudas po prostu horror szoł! i bardzo zręczny w butach.