PracaGrupypl.praca.dyskusje › inna "prawie" mgr ekonomii szuka pracy w Warszawie

  • 21. Data: 2002-02-26 01:00:34
    Temat: Re: inna "prawie" mgr ekonomii szuka pracy w Warszawie
    Od: "lenka" <o...@w...sobie.to>

    szukam prawnika w zakresie prawa i pracy ---na terenie Warszawy
    zgory dziekuje ....@a...2a.pl

  • 22. Data: 2002-02-26 10:06:44
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Pracuję 4 lata w zakładzie, pracodawca chce mi wypowiedzieć umowę bez
    przyczyny, ale wiem, że zaproponuje mi jakąś umowę agencyjną (działalność
    gosp.), co zrobić.

    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2002-02-27 00:19:40
    Od: "lenka" <o...@w...sobie.to>

    Niezłe, ja mam takie konto, jak ktoś chce, to niech mi wpłaci 45 złotych a
    ja mu zrobię stronę i będzie mógł wysłać do znajomych taką samą wiadomość
    ok? Są chętni?

    WaceX

  • 24. Data: 2002-02-27 14:57:08
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Michal Mokosa <m...@2...com.pl> wrote:
    > ogloszenie okreslajace, jakimi programami i w jakim stopniu powinienes sie
    > poslugiwac, zeby poradzic sobie z obowiazkami wie to troche lepiej.
    nie generalizuj,
    widzialem ogloszenia gdzie bylo wymagane np 10 lat w Javie, czy 10 w
    programowaniu kernela linuxa. kazdy wie ze czesto ogloszenia sa na wyrost :/
    jesli natomiast chodzi o zwiekszanie swoich umiejetnosci to jak najbardziej..
    kazdy przyzna ze teraz jest ogolna recesja i ze z czasem bedzie lepiej, wiec
    ja np. nie oszczedzam teraz kasy bo i tak duzo nie zaoszczedze - wydaje na
    szkolenia, ksiazki itd.. nie chce zmienic pracy tylko dla dodatkowych 200PLN/m
    poniewaz wole miec kilka lat stabilnego zatrudnienia na ciekawym stanowisku,
    po to aby miec co wpisac do cv na przyszlosc.
    miejmy nadzieje ze za kilka lat bedzie lepiej, ale trzeba sie na te czasy
    przygotowac :)
    pozdroowka
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"

  • 25. Data: 2002-02-27 20:53:12
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Dnia Thu, 21 Feb 2002 20:44:22 +0100, "Marcin Dąbrowski" <j...@j...pl>
    wklepał(-a):

    >Jestem obecnie w 4 klasie LO od przeszlo 10 lat wiem, ze zostane

    Od 10 lat jesteś w 4 klasie? ;-)

    >informatykiem i poczynilem wszystkie mozliwe kroki aby zrealizowac ten cel.
    >Szybko sie ucze i jestem pracowity (nawet bardzo jesli chodzi o
    >informatyke). Glownie interesuja mnie sieci, administracja i programowanie.
    >Ostatnio zaczelo mnie wciagac AI (sztuczna inteligencja). Bede studiowal we
    >Wroclawiu na Politechnice Wroclawskiej. Chcialbym ostatnie dwa lata studiow
    >skonczyc w Dolinie Krzemowej w Berkley. Jednak aby zrealizowac ten cel

    Najpierw zorientuj się, czy jest możliwość kontynuacji części studiów w USA.

    >potrzebne sa pieniazki. Rowniez mam ochote zdac agzaminy na kolejne
    >certyfikaty Microsoft'u. Problem jest jeden: nie mam na to pieniazkow, a mam
    >zapal i mozliwosci umyslowe do zrobienia tytulu. W jaki sposob moglbym
    >znalezc firme, dla ktorej moglbym pracowac i przy ktorej udalo by mi sie
    >osiagnac tytul. Przez te trzy lata jestem gotow poswiecic caly swoj czas na
    >potrzeby mojego ew. pracodawcy i sponsora. Poniewaz siec jest bardzo

    Po prostu poszukaj pracodawcy, który sfinansuje ci szkolenie. A jak to zrobić?
    Skonstruować dobre CV i dobijać się do firm...

    >popularna w dzisiejszych czasach to administracja zdalna nie sprawi mi
    >najmniejszych problemow (gdy nie ma za duzo prac domowych spedzam caly wolny
    >czas przed komputerem z ksiazka w rece). Sam pracuje na serwerze Linux
    >Debian 2.2 i kliencie Windows XP, wiec technologie UNIX jak i NT nie sa mi
    >obce. Glownie mnie pociaga UNIX, a certyfikaty MS sa dosyc wazne i jest to
    >ceniony tytul, stad chec ich osiagniecia. Nie mam w domu stalego lacza

    Skoro interesujesz się UNIX-em, to dlaczego chcesz robić certyfikat Microsoftu?
    :-O Czy chodzi ci tylko o papierek, czy o rzeczywiste umiejętności?

    >(problemy finansowe), a sprzet dodatkowy (terminale, serwer, a nawet znaczna
    >czesc ksiazek) mam dzieki wsparciu moich znajomych. Takze korzystalem ze
    >sprzetu, ktory szkola chciala zezlomowac. Prosze bardzo o pomoc, bardzo mi

    Kogo prosisz o pomoc? Grupę dyskusyjną?

    >zalezy na tytulowych 'rozwinietych skrzydlach'. Wierze, ze przy ciezkiem
    >pracy jestem w stanie wiele osiagnac, a mi zalezy tylko aby jakas osoba
    >docenila moje wysilki, wykorzystala moja wiedze i umiejetnosci i dala
    >mozliwosc dalszego rozwijania sie.

    To prawda, szukaj więc dobrego pracodawcy.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 26. Data: 2002-03-01 20:34:58
    Od: "Brianna" <B...@p...onet.pl>

    Wszelkie błędy znalezione przez zaprzyjaźnioną polonistkę zostały usunięte
    (hmmm... aż TAK wiele to ich nie znalazła, może i ona się myli ???),
    merytorykę również poprawiłam więc czas na kolejny szturm :) na Warszawę...
    kiedyś uda się znaleźć tę wymarzoną pracę :) a zapału mi nie brak ...
    pozdrawiam
    B.

  • 27. Data: 2002-03-02 08:45:13
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    a zapału mi nie brak ...
    > pozdrawiam
    > B.

    powodzenia :-)

  • 28. Data: 2002-03-04 17:06:30
    Od: "Koranja.." <k...@g...pl>

    Użytkownik "Brianna" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Warszawę...
    > kiedyś uda się znaleźć tę wymarzoną pracę :) a zapału mi nie brak ...

    I o to chodzi. Powodzenia. :)

    ania

  • 29. Data: 2002-03-05 08:56:55
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > ...czas na kolejny szturm :) na............
    > kiedyś uda się znaleźć tę wymarzoną pracę :) a zapału mi nie brak ...
    > pozdrawiam
    > B.

    Zycze Ci powodzenia...i duzo Szczescia...byc moze bedziesz go potrzebowac...

    Jarek