PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mozna dostać "normalnie" pracę w banku?

  • 1. Data: 2002-02-14 15:03:57
    Temat: czy mozna dostać "normalnie" pracę w banku?
    Od: <y...@p...onet.pl>

    >Pisalo:
    >IIIroku
    >komunikacji
    >>
    >Nie sadze zeby miesieczny pobyt w UK dal ci jaki kolwiek zarobek wiem ze sa
    >jakies studenckie wyjazdy z pozwoleniem na prace ale to ponoc cos jak
    >loteria i wyjazdy sa na farmy (niski dochod)

    Z loteria ponikad prawda aczkolwiek osobiscie pracowalem z mistrzami co
    zarabiali w czasie dobrych zbiorow okolo 40-50P dziennie, mi wtedy szlo
    slabiej bo max byl 35p. Inna rzecz ze zbieranie truskaw czy innych owocow,
    jest praca o wiele gorsza niz ladowanie skrzynek w supermarkecie.

    >Nielegalnie Mozesz sprobowac w
    >restauracjach w londynie jednak zarobki bardzo slabe jakies 3- 3.5 pounds/h
    >a koszty pobytu duze minimum nie pijesz nie palisz jesz produkty z dolnych
    >polek w supermarkecie to 25 pouns/ tydzien + minimum za hate (pokoj dzielony

    Przykladowe ceny z dolnych polek tesco rok 1998 (nie sadze zeby sie az tak
    zmienilo): -12 udek kurczaka ~2,50P; -chlep tesco tostowy ~0,30P; ~3.50P
    fish'n'chips w fastfoodzie.

    >nic nie zarobisz tak wiec odradzam. Lepiej wez se dziekanke i jedz na dluzej

    Z tym dalej sie absolutnie sgadzam.
    >(....)

    Tak apropos to farmy juz raczej sa obsadzone.

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-02-14 17:00:38
    Temat: Re: czy mozna dostać "normalnie" pracę w banku?
    Od: s...@s...eu.org (Michał Jęczalik)

    co robi ? ( to ze analizuje wiem , chodzi o szczegoly )
    jakie musi posiadac umiejetnosci i wyksztalcenie ?

    ineteresuje mnie wszystko co jest zwiazane z tymi dwoma magicznymi slowami

    z gory dzieki za info

    sqra

  • 3. Data: 2002-02-14 17:40:08
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Witaj thefrontier,

    Dnia Thursday, February 14, 2002, o godz. 2:17:13 PM, napisano:

    tpop> Dowiedzialem sie od znajomego, ze moj rocznik '74, zostal w calosci
    tpop> przeniesiony do rezerwy.
    tpop> Czy ktos moze potwierdzic ta informacje ?

    no to mam fajnie:-)))
    idem na wakacje!

    Tomasz Majka mailto:n...@4...pl
    UIN#31967082, GG722299