PracaGrupypl.praca.dyskusje › inna "prawie" mgr ekonomii szuka pracy w Warszawie

  • 11. Data: 2002-02-19 10:14:35
    Temat: Re: inna "prawie" mgr ekonomii szuka pracy w Warszawie
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > Salon jest położony w Centrum Lublina
    > Oferty (CV i list motywacyjny) ze zdjęciem proszę przesyłać na adres
    > m...@l...net.pl
    > lub
    > ul. Witolda Chodzki 5/30
    > 20-093 Lublin
    > z dopiskiem PRACA

    piszesz, ze salon polozony w centrum Lublina, a ofery maja byc przesylane na
    adres prywatnego mieszkania (osiedle przy szpitalach).
    czyzby Chodzki to wedlug Ciebie bylo to centrum ?
    M.

  • 12. Data: 2002-02-19 18:04:28
    Od: "lenka" <o...@w...sobie.to>

    > a z moich nie - jeszcze nigdy nie pomyliłam się w ocenie.

    hoho, to chyba nazywa się zarozumiałość, ale oznacz to że masz szanse na
    nowe doświadczenia

    > wszystko zależy od szefa - u mnie wyżej opisani długo nie zagrzaliby
    > miejsca.

    ciekawe jak jest rotacja w grupie którą zarządzasz

    > natomiast ci spokojni robia

    > spokojny nie znaczy szara mysz, nieciekawy, spokojny może być też
    przebojowy
    > i samodzielny

    jakoś tak spokojnego z przebojowym nie potrafię skojarzyć

  • 13. Data: 2002-02-19 19:02:32
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Poszukuję kodeksu pracy z 1992 roku. Czy isnieje gdzieś w necie?

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 14. Data: 2002-02-19 22:22:08
    Od: "lenka" <o...@w...sobie.to>

    > Kiedy moja warszawska firma szukala pracownikow, oferty spoza Warszawy
    > szefostwo odrzucalo. Tak naprawde nie wiem dlaczego. Tak po prostu
    > bylo i juz.
    >
    > PZ

    wiec reguly nie ma jedni akceptuja drudzy nie, jest roznie dlatego trzeba sie
    spodziewac ze w pewnej czesci firm takie ofert sa przekierowywane do
    smieci :))) (ciekawe jak duzy to odsetek ?), ale szanse sa :))))

    Adam

  • 15. Data: 2002-02-20 10:07:28
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczow

    Wczoraj stala sie rzecz nieslychana....ktos naruszyl moja (i mojej
    dziewczyny) prywatnosc! Otoz wiem, kto: moj byly kierownik, z miejsca
    pracy umiescil ogloszenia (6 sztuk), ktore, gdyby _tylko_ mnie
    dotyczyly to bym nic nie robil, no moze maila bym przestal...., ale
    one godzily w osobe mojej dziewczyny (ogloszenie typu: imie_dziewczny
    obsluzy cie wszedzie w domu, u ciebie, wszedzie dzwon.... i podal (!)
    domowy numer telefonu) reszta ogloszen to dotyczyly mnie i mojego
    numeru tel...

    pytanie jest nastepujace pod jaki paragraf mozna podpiac takiego typu
    dzialanie (glownie z moja polowka) bardzo bym byl rad o podanie tresci
    acz nie koniecznie przejde sie do biblioteki ;-)).

    bardzo prosze o pomoc.
    pozdrawiam rafi

  • 16. Data: 2002-02-20 18:04:58
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    witam wszystkich zainteresowanych zarabianiem przez siec , na dole
    wiadomosci macie podany link i strone z ktorej dowiecie sie wszystkiego o
    pracy
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-02-22 10:32:05
    Od: "Ania P." <p...@f...hoga.pl>

    "Krzysztof Krajewski" <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl> wrote in message

    > Absolwent ubiega się o pracę na stanowisku programisty (Delphi, SQL).
    > Duże doświadczenie, studia jednak nie związane z informatyką (magistr
    > inżynier, Wydział Organizacji i Zarządzania o specjalności Komputerowo
    > Zintegrowanych Systemów Zarządzania). Brak doświadczenia zawodowego na
    > umowę i pracę. Jaką powinien podać propozycję wynagrodzenia, żeby nie
    > wyszło na to, że oczekuje zbyt wiele w stosunku do swoich
    > kwalifikacji, a zarazem, że zbyt mało, więc się mało ceni? Proszę o
    > podanie kwoty netto (po odliczeniu podatku, na rękę - pomińmy progi
    > podatkowe).

    zapomniałeś w pytaniu podać jeszcze jednej bardzo ważnej informacji....
    gdzie :-)

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 18. Data: 2002-02-25 09:00:24
    Od: "Brianna" <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem pewna, czy coś się nie zmieniło w tym temacie.
    > Jeżeli biorę zwolnienie lekarskie na dziecko, to czy jest ono płatne 100%
    ?
    > A jeżeli nie, to ile zabierze mi mój pracodawca ?

    Zdaje się, że jest płatne 80%

  • 19. Data: 2002-02-25 11:22:20
    Od: "lenka" <o...@w...sobie.to>

    Użytkownik Paweł <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5b751$mma$...@a...dialog.net.pl...
    > potrzebuje pilnie zapoznać sie z metodą selekcji kandydatów - Assessment
    > center
    > czy ktoś mógłby mi udzielić szczegółowych informacji na ten temat
    >
    > z góry wielkie dzięki
    > paweł
    > proszę na p...@w...pl

    Zobacz na forum "Gazety Wyborczej". tam toczy się wątek na ten temat. Myślę,
    że sporo Ci on przybliży na ten temat

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 20. Data: 2002-02-25 14:37:10
    Od: "Koranja.." <k...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktos orientuje sie ile zarabia Research Assistant w Niemczech na
    Uniwersytecie?
    Ewentualnie gdzie mozna znalezc aktualne stawki BAT?

    Pozdrawiam
    Gombi