PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analityk internetowy

  • 1. Data: 2002-02-14 16:59:42
    Temat: Analityk internetowy
    Od: "Sqra" <A...@w...pl>

    Uzytkownik "Slawomir Jasinski" <s...@p...org> napisal w wiadomosci
    news:3c6bc402@news.vogel.pl...
    > Witam po dlugiej nieobecnosci.
    >
    > Problem jest nastepujacy. Mam podpisana umowe zlecenie, na wykonywanie
    > pewnej uslugi (co miesiac). Umowa zostala podpisana na 3mce i chce ja
    > zerwac.

    a rozwiazac za porozumieniem stron albo wypowiedziec sie jej nie da?

    >Jakie sa konsekwencje zerwania takiej umowy ?

    ja bym sie domagal naprawienia wszystkich szkód jakich doznalem w wyniku
    zerwania tej umowy przez zleceniobiorce.

  • 2. Data: 2002-02-14 17:25:51
    Temat: Re: Analityk internetowy
    Od: s...@s...eu.org (Michał Jęczalik)

    ja "trawie" jeszcze ta co napisane (książki) przez Halinę Błoch i Alicje
    Jarugową

  • 3. Data: 2002-02-15 09:38:37
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam wszystkich
    Chciałabym napisać podanie o podwyżkę,
    profesjonalnie - tak aby podanie nie wylądowało w koszu, i zostało
    potraktowane poważnie.
    Niestety to jest niewielka firma i nie mam się kogo o to zapytać,
    i do tego kobiety w mojej firmie nie są traktowane zbyt "poważnie", ponieważ
    mężczyźni na tych samych stanowiskach zarabiają więcej (wiem, że to brzmi
    trochę jak manifest feministyczny - ale taka jest prawda)
    Jakie argumenty napisać w podaniu i czy pisze się kwotę.
    Jeśli ma ktoś wzór takiego podania lub link do strony byłabym wdzięczna.

    Dziękuję
    M.