PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za lekcje rosyjskiego

  • 1. Data: 2002-11-05 18:22:24
    Temat: ile za lekcje rosyjskiego
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Wprosilem sie do sąsiadki na lekcje rosyjskiego.
    Sąsiadka nie wie jaką cene mi powiedziec, albo się krępuje.
    Ile moge jej płacić uczciwie za 1 godzine zegarową?

    mer

  • 2. Data: 2002-11-05 18:32:00
    Temat: Re: ile za lekcje rosyjskiego
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Wprosilem sie do sąsiadki na lekcje rosyjskiego.
    > Sąsiadka nie wie jaką cene mi powiedziec, albo się krępuje.
    > Ile moge jej płacić uczciwie za 1 godzine zegarową?

    40 - 60- zł zaleznie od poziomu, formy i czy płaci podatki...

  • 3. Data: 2002-11-06 07:42:31
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > 40 - 60- zł zaleznie od poziomu, formy i czy płaci podatki...

    40 zlotych za 1 godzine ???
    to rosyjski jest drozszy niz angielski czy niemiecki???
    a moze dopisz mi jeszcze w jakim miescie !

    MarcinP

  • 4. Data: 2002-11-06 08:42:29
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 40 zlotych za 1 godzine ???
    > to rosyjski jest drozszy niz angielski czy niemiecki???
    > a moze dopisz mi jeszcze w jakim miescie !
    >
    > MarcinP
    Popatrz na liczbę lektorów w obu językach - więcej anglistów przekłada
    się na większą konkurencję - to raz. Dwa - popatrz globalnie na kwotę,
    jaką zapłacisz. Jeżeli się porządnie przyłożysz, to będziesz potrzebował
    mniej lekcji. Jak nie - to ona musi mieć jakąś rekompensatę za użeranie
    się z - bez obrazy - tępawym uczniem ;)
    W końcu ta kwota to jakiś punkt startowy do negocjacji, no nie? A nie
    oficjalny cennik ogólnopolski.
    z.

  • 5. Data: 2002-11-06 09:17:45
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > jaką zapłacisz. Jeżeli się porządnie przyłożysz, to będziesz potrzebował
    > mniej lekcji.Jak nie - to ona musi mieć jakąś rekompensatę za użeranie

    To co tutaj piszesz, tak samo dotyczy kwoty 10 zlotych jak i 100 zl.
    Cene ustala sie przed lekcjami i potem to juz ciezko negocjowac.

    > W końcu ta kwota to jakiś punkt startowy do negocjacji, no nie? A nie
    > oficjalny cennik ogólnopolski.

    Tylko, ze punkt startowy inaczej ustawia sie w Warszawie i inaczej w
    Lublinie.

    MarcinP

  • 6. Data: 2002-11-06 11:24:32
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    > To co tutaj piszesz, tak samo dotyczy kwoty 10 zlotych jak i 100 zl.
    > Cene ustala sie przed lekcjami i potem to juz ciezko negocjowac.
    To prawda, ale też moja wypowiedź została ozdobiona nieco żartobliwym
    usmieszkiem nie bez przyczyny.

    > Tylko, ze punkt startowy inaczej ustawia sie w Warszawie i inaczej w
    > Lublinie.
    > MarcinP
    Inaczej też ustwia się punkt startowy w zależności od sumarycznej ilości
    godzin w tygodniu, poziomu opanowania materiału na wejściu (pułap
    startowy) i pożądanego poziomu na wyjściu (cel końcowy - bo od tego
    m.in. zależy ilość pracy własnej lektora poświęconej na przygotowanie
    się do zajęć) i tak dalej. Zmienne można mnożyć do upojenia, dodając
    jeszcze poziom satysfakcji lektora z przyrostu ilości gotówki w stosunku
    do włożonej pracy i poziom satysfakcji ucznia z uwzględnieniem jego
    wydatków w odniesieniu do jego ogólnych możliwości finansowych, w
    porywach materiał na magisterkę z ekonomii łamanej psychologią.
    Tylko po co?
    Na ogół stolica miewa narzuty rzędu 20 - 30 % w stosunku do prowincji,
    ale też tylko na ogół. Kilka telefonów do lokalnych znajomych da Ci
    lepszą orientację niż najbardziej serio podane stawki średnie stoliczne,
    ogólnopolskie czy lokalne.
    Ale to tylko MSZ oczywiście.
    zairazki

  • 7. Data: 2002-11-06 11:47:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <aqakk8$sjq$1@news.tpi.pl>, zairazki wrote:

    > Popatrz na liczbę lektorów w obu językach - więcej anglistów przekłada
    > się na większą konkurencję - to raz.

    Liczba lektorów nie ma znaczenia. znaczenie ma dopiero stosunek liczba
    lektorów/liczba chętnych do nauki danego języka.

    Renata