PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultant - wdrozeniowiec Ile?

  • 1. Data: 2002-11-05 10:35:31
    Temat: Konsultant - wdrozeniowiec Ile?
    Od: "Sebastian Pudlarz" <p...@t...net.pl>

    Czy ktos orientuje sie ile zarabia
    konsultant - wdrozeniowiec w:
    Warszawie - ?
    Łodzi - ?

  • 2. Data: 2002-11-05 13:26:52
    Temat: Re: Konsultant - wdrozeniowiec Ile?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sebastian Pudlarz <p...@t...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aq8753$lsp$...@n...onet.pl...
    > Czy ktos orientuje sie ile zarabia
    > konsultant - wdrozeniowiec w:
    > Warszawie - ?
    > Łodzi - ?

    A co bedziesz konsultowal i wdrazal ???
    Systemy grzewcze, komputerowe czy produkcje waty cukrowej ?
    W firmie panstwowej czy prywatnej ?
    W polskiej czy z kapitalem zagranicznym ?

    MarcinP

  • 3. Data: 2002-11-05 13:35:04
    Od: "Sebastian Pudlarz" <p...@t...net.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Systemy grzewcze, komputerowe czy produkcje waty cukrowej ?
    > W firmie panstwowej czy prywatnej ?
    > W polskiej czy z kapitalem zagranicznym ?

    Systemy komputreowe sa to firmy duze firmy prywatne. Dlaporownania jesli
    mozna prosilbym o zarobki w firmie z polskim i zagranicznym kapitalem.

  • 4. Data: 2002-11-07 08:21:55
    Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl>

    Łodzi - ?

    Slyszalam, ze ok. 2000-2500 mozna w taki sposob pracujac zarobic. Nie wiem
    dokladnie jak jest w branzy komputerowej, ale mysle ze ok podanej wyzej
    sumy. Pozdrawiam.

    --
    Natalia Slowik,
    Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!