PracaGrupypl.praca.dyskusje › korepetycje

  • 1. Data: 2002-11-05 15:25:56
    Temat: korepetycje
    Od: "Wojtek" <w...@m...elka.pw.edu.pl>

    Ile mozna zarobic udzielajac korepetycji uczniowi ze szkoly sredniej. Dodam,
    ze jestem studentem.

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-11-05 16:52:42
    Temat: Re: korepetycje
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@m...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Ile mozna zarobic udzielajac korepetycji uczniowi ze szkoly sredniej.
    Dodam,
    > ze jestem studentem.

    zalezy z czego i na jakim poziomie, ale mysle ze spoko te 20-25 zl, mozna
    brac, ja przynajmniej tyle bralem jak udzielalem korkow z matmy.

    --
    t*o*m*a*i*

  • 3. Data: 2002-11-05 17:18:21
    Od: "Wojtek" <w...@m...elka.pw.edu.pl>

    Użytkownik "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > zalezy z czego i na jakim poziomie, ale mysle ze spoko te 20-25 zl, mozna
    > brac, ja przynajmniej tyle bralem jak udzielalem korkow z matmy.

    Tez mysle o matmie lub fizyce. A mozesz mi powiedziec jak to wyglada od
    strony prawnej? Trzeba sie jakos zarejestrowac, czy bez zadnych takich?

    Wojtek.

  • 4. Data: 2002-11-06 08:37:51
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@m...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    od
    > strony prawnej? Trzeba sie jakos zarejestrowac, czy bez zadnych

    To zależy co komu trzeba. Jak zleceniodawcy kwity, to musisz mieć jakąś
    podstawę do wystawiania takowych. Jak chcesz lepszego samopoczucia od
    płaconych przez się podatków, to też. Na ogół robi się to albo po
    znajomości, albo dla uzyskania niewielkiego zasilenia finasowego, więc
    kasa po prostu idzie z rączki do rączki. Najlepszych klientów zdobywasz
    wszak metodą "na świadka" - jedna mama drugiej mamie... :)
    Reasumując - dopóki nie dorobisz się BMW na korkach ;) to, choć to może
    mniej moralne, bierz do rąsi co dają i śpij spokojnie.
    z.

  • 5. Data: 2002-11-06 15:53:55
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    Użytkownik "zairazki" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Reasumując - dopóki nie dorobisz się BMW na korkach ;) to, choć to może
    > mniej moralne, bierz do rąsi co dają i śpij spokojnie.

    podpisuje sie pod tym obiema rekami...!

    --
    t*o*m*a*i*

  • 6. Data: 2002-11-07 08:24:00
    Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl>

    > Użytkownik "Wojtek" <w...@m...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Dodam,

    Jesli jest to w mniejszym miescie do 50 tys mieszkancow to do 15 zl, a
    jezeli w wiekszym np. w Warszawie nawet do 30 zl. Pozdrawiam.

    --
    Natalia Slowik,
    Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!