PracaGrupypl.praca.dyskusje › potrzebuje pomocy:)

  • 1. Data: 2002-11-05 18:44:12
    Temat: potrzebuje pomocy:)
    Od: "jenny" <j...@i...pl>

    mam pytanie gdzie mozna znalezc dobre prace lub materialy pomocnicze do
    pracy na temat:" nawiazania do motywow biblijnych i antycznych w literaturze
    staropolskiej"
    dziekuje z apomoc !!!!!
    pozdrawiam
    jenny<gg 1543842>

  • 2. Data: 2002-11-07 19:38:37
    Temat: Re: potrzebuje pomocy:)
    Od: "misii" <m...@o...pl>

    Użytkownik "jenny" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanie gdzie mozna znalezc dobre prace lub materialy pomocnicze do
    > pracy na temat:" nawiazania do motywow biblijnych i antycznych w
> [...]

    Pytaj na pl.soc.religia, mimo że " ŻRĄ ", się tam jak diabli:)) ( ew. jak w
    sejmie), to mają niesamowitą wiedzę w te klocki. ( taka jakby arena, gdzie
    dogryzają sobie Świadkowie J. z Katolikami)

    misii :)p