PracaGrupypl.praca.dyskusje › handlowcy - ile zarabiacie ??!!

  • 11. Data: 2005-10-04 15:39:03
    Temat: Re: handlowcy - ile zarabiacie ??!!
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    news:slrndk54u6.dip.januszek@lexx.eu.org...

    > Google Polska szuka do pracy menadzerow produktu... Może tam uderz? ;PPP
    >
    > j.

    a wiesz, ze propozycja jest nawet ciekawa i chetnie bym uderzyl gdybym
    spelnial warunki ;p

  • 12. Data: 2005-10-04 18:04:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    max20001 napisał(a):

    > a wiesz, ze propozycja jest nawet ciekawa i chetnie bym uderzyl gdybym
    > spelnial warunki ;p

    Wiem, wiem ;) Jak nie umiesz 20 podkładek sprzedać - to moim zdaniem nigdzie
    się do handlu nie nadajesz ;)

    j.

  • 13. Data: 2005-10-04 19:14:18
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > Wiem, wiem ;) Jak nie umiesz 20 podkładek sprzedać - to moim zdaniem
    > nigdzie
    > się do handlu nie nadajesz ;)

    Niezupelnie tak. Wsrod handlowcow sie rozroznia "mysliwych" i "farmerow".
    Mysliwy to taki, ktory sprzedaje za pierwszym razem, a jak mu sie nie uda,
    idzie probowac z innym klientem. Farmer sobie klienta "hoduje", tzn. podczas
    kilku kolejnych rozmow oswaja ze soba i produktem, powoli przekonuje itd.
    Mysliwi nadaja sie do produktow zakupowanych jednorazowo lub rzadko, bez
    podtrzymywania potem relacji z klientem, a takze do "akwizytorstwa" w sensie
    wciskania czegos komus po zawyzonej cenie lub pod presja chwili. Farmerow
    sie ceni w branzach lojalnosciowych, z konfigurowalnymi produktami,
    utrzymywaniem kontaktu z klientem. Osoby posiadajace zdolnosc skutecznego
    dzialania w obu trybach wystepuja rzadko. Farmer jest bardzo pożądany w
    niektorych branzach, ale tej operacji ze sprzedaza 20 ramek za 10-krotnie
    wyzsza cene raczej nie wykona dobrze.

    I.

  • 14. Data: 2005-10-04 19:25:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Immona napisał(a):

    > Niezupelnie tak. Wsrod handlowcow sie rozroznia "mysliwych" i "farmerow".

    Ależ On nawet nie probowal. Od razu wymiekl i stwierdzil, ze ramki nie sa
    nikomu potrzebne... trzeci rodzaj handlowca- czyli dupa wolowa ;P

    j.

  • 15. Data: 2005-10-05 09:07:05
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > heh, jesli potrafilbym sprzedac zupelnie niepotrzebna rzecz komukolwiek
    > gdziekolwiek z 20x przebiciem to pewnie dzisiaj obracalbym milionami
    > i nie zastanawial sie nad zmiana pracy....

    Trzaba zaczac od bazy, jak cos kupiles za 2 i sprzedajesz za 20, to "przebicie"
    jesli takie istnieje, jest ilokrotne?
    Wojtek

  • 16. Data: 2005-10-05 15:00:54
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    > Ależ On nawet nie probowal. Od razu wymiekl i stwierdzil, ze ramki nie sa
    > nikomu potrzebne... trzeci rodzaj handlowca- czyli dupa wolowa ;P
    >
    > j.

    to moze ciebie kolego wyslemy w miasto z ramkami i zobaczymy czy jestes taki
    dobry
    czy tylko gadac potrafisz jak tu na grupie...... ;P

    ps. ide o zaklad ze nawet polowy nie sprzedasz......