eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjehandlowcy - ile zarabiacie ??!! › Re: handlowcy - ile zarabiacie ??!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: handlowcy - ile zarabiacie ??!!
    Date: Tue, 4 Oct 2005 21:14:18 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <dhukam$3l5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dhrpdt$adv$1@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    <dhs0nk$erf$1@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    <dhu3es$76c$1@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    <dhu7mq$ol8$1@inews.gazeta.pl> <s...@l...eu.org>
    NNTP-Posting-Host: baa154.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1128453271 3749 83.27.164.154 (4 Oct 2005 19:14:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Oct 2005 19:14:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:164160
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndk5h2b.our.januszek@lexx.eu.org...
    > max20001 napisał(a):
    >
    >> a wiesz, ze propozycja jest nawet ciekawa i chetnie bym uderzyl gdybym
    >> spelnial warunki ;p
    >
    > Wiem, wiem ;) Jak nie umiesz 20 podkładek sprzedać - to moim zdaniem
    > nigdzie
    > się do handlu nie nadajesz ;)

    Niezupelnie tak. Wsrod handlowcow sie rozroznia "mysliwych" i "farmerow".
    Mysliwy to taki, ktory sprzedaje za pierwszym razem, a jak mu sie nie uda,
    idzie probowac z innym klientem. Farmer sobie klienta "hoduje", tzn. podczas
    kilku kolejnych rozmow oswaja ze soba i produktem, powoli przekonuje itd.
    Mysliwi nadaja sie do produktow zakupowanych jednorazowo lub rzadko, bez
    podtrzymywania potem relacji z klientem, a takze do "akwizytorstwa" w sensie
    wciskania czegos komus po zawyzonej cenie lub pod presja chwili. Farmerow
    sie ceni w branzach lojalnosciowych, z konfigurowalnymi produktami,
    utrzymywaniem kontaktu z klientem. Osoby posiadajace zdolnosc skutecznego
    dzialania w obu trybach wystepuja rzadko. Farmer jest bardzo pożądany w
    niektorych branzach, ale tej operacji ze sprzedaza 20 ramek za 10-krotnie
    wyzsza cene raczej nie wykona dobrze.

    I.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1