PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - jakie wynagrodzenie za prace...

  • 1. Data: 2005-10-03 10:03:38
    Temat: Informatyk - jakie wynagrodzenie za prace...
    Od: m...@i...pl

    Witam serdecznie,

    Mam nastepujace pytanie: jakiego wynagrodzenia mozna oczekiwac na ponizszym
    stanowisku.

    Obowiazki:
    - administrowanie systemami i infrastruktura informatyczna
    - administrowanie serwerami plikow, aplikacji baz danych
    - szkolenia pracownikow
    - pomoc uzytkownikom systemow i doradztwo
    - obsluga (administracja) systemami finansowo-ksiegowymi, obsluga magazynu,
    poczta elektroniczna, strona www

    Wymagania:
    - wyksztalcenie wyzsze informatyczne
    - znajomosc Novell, Linux, Windows
    - znajomosc Oracle
    - wiedza w zakresie wdrazania systemow informatycznych

    Przedsiebiorstwo panstwowe, mam roczne doswiadczenie w pracy.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-10-03 11:08:42
    Temat: Re: Informatyk - jakie wynagrodzenie za prace...
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > - wiedza w zakresie wdrazania systemow informatycznych
    >

    > Przedsiebiorstwo panstwowe, mam roczne doswiadczenie w pracy.

    Jako ze jest to przedsiebiorstwo panstwowe i masz stosunkowo niewielkie
    doswiadczenie, liczylbym na jakies 1200-1500 zeta, aczkolwiek to tez zalezy od
    miejsca pracy (dla Krakowa u Warszawy u Wroclawia, itp. dolicz <300,500> zeta).

  • 3. Data: 2005-10-03 13:20:52
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Przedsiebiorstwo panstwowe, mam roczne doswiadczenie w pracy.

    899 brutto

  • 4. Data: 2005-10-03 13:39:45
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przedsiebiorstwo panstwowe,

    Umowa zlecenie - jakieś 1000 zł brutto.

    "No mamy takiego chłopaczka, pomaga nam trochę przy komputerach, dorabia
    sobie do kieszonkowego....".

    Acha. Do pracy przychodzi się na godzinę 8-mą. Kończymy o 16-stej. Ale ty
    pod warunkiem że skończyłeś robotę. :p

    pozdr
    AW

  • 5. Data: 2005-10-03 15:39:35
    Od: Bartek <k...@j...pl>

    wedlug GW informatyk po studiach dostaje min 3 tys brutto :)

  • 6. Data: 2005-10-03 15:46:33
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <k...@j...pl> napisał w wiadomości
    > wedlug GW informatyk po studiach dostaje min 3 tys brutto :)

    No jasne. Zwlaszcza w wiejskim PGRze

  • 7. Data: 2005-10-03 21:10:45
    Od: Rafal Skoczylas <n...@s...org>

    On Mon, 03 Oct 2005 17:39:35 +0200, Bartek wrote:
    > wedlug GW informatyk po studiach dostaje min 3 tys brutto :)

    Napisane było, że może na tyle liczyć, a nie że tyle dostaje.

    --
    Truth is what stands the test of experience.

  • 8. Data: 2005-10-04 20:07:54
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" <k...@j...pl> napisał w wiadomości
    > wedlug GW informatyk po studiach dostaje min 3 tys brutto :)

    Sęk w tym że według opisu stanowiska to tam dość podstawowe umiejętności są
    potrzebne - wyższe wykształcenie tam to zdecydowanie przegięcie (chyba że
    chodzi o sam fakt posiadania jakiegokolwiek dyplomu - np lekarza dentysty
    albo nauczyciela wf :)
    Trochę zmieniałoby to, gdyby pod pojęiem "system informatyczny" kryło się
    coś potężnego, zawierającego np bazę kilku mln klientów, albo wymagającego
    dostępności 24/7, ale IMHO nie wygląda na coś takiego - raczej na MSWorda,
    Exchange itp :) - tak więc, od 899 w małej mieścinie z dużym bezrobciem po
    2-2.5 tyś w Warszawie czy innym dużym mieście

  • 9. Data: 2005-10-05 12:58:08
    Od: GJB <g...@S...gjb.pl>

    m...@i...pl wrote:
    > Witam serdecznie,
    >
    > Mam nastepujace pytanie: jakiego wynagrodzenia mozna oczekiwac na ponizszym
    > stanowisku.

    Dyskusja w tym watku jest dosyc dyletancka ... Najlepiej zajrzec (np. w
    sensownej czytelni/bibliotece :-) do polskiego wydania Computerworld -
    publikuja b. dokladne zestawienia plac w IT wg. sektora, rejonu itp.
    Zroznicowanie jest ogromne...

    Pzdrw,

    /gjb

    --