PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma nie chce puscic wczesniej

  • 11. Data: 2006-10-31 01:12:39
    Temat: Re: firma nie chce puscic wczesniej
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    news:ei66pc$qvr$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:ei57c1$4dn$1@news.onet.pl rs <r...@w...pl> pisze:
    >

    > To bez znaczenia. Postanowienia umów, regulaminów, statutów itp. nie mogą
    > być mniej korzystne niż zapisy prawa pracy. Dotyczy to obu stron.
    > Pozostaje kwestia ile wynosi w twoim przypadku okres kodeksowy
    > wypowiedzenia. Tej informacji nie podajesz, a przecież nikomu się nie chce
    > domyślać.

    przepisy sa zeby je dostosowac do wlasnych potrzeb a nie sztywno sie trzymac
    szablonow

    > Co ci jest na ręke to bez znaczenia.

    ma znacznie bo musza sie dostosowac do mnie a nie ja do nich

  • 12. Data: 2006-10-31 01:21:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ei67qf$2hu$1@news.onet.pl rs <r...@w...pl> pisze:

    > dla mnie korzystniejszy jest okres 2-tygodniowy.
    To nikogo nie obchodzi. Masz sie stosować do prawa pracy.

    > Wlasnie ma znaczenie
    Mylisz się.

    > no i bede tam tylk odo 31-go
    > nie chcialem im robic syfu wiec po dobroci powiadomilem z do 31-go pracuje
    Twoje powiadomienia są bez wartości prawnej. Masz się stosować do prawa -
    przecież to proste do zrozumienia.

    > a co ci nie pasuje?
    Jak by się uczciwie czepić, to sporo.
    Brak prawidłowej konfiguracji czytnika (charakterystyczne dla niedouka lub
    lamera), rażące błędy językowe (ortografia, interpunkacja, składnia - to
    znamionuje tumana), brak podpisu pod postami (zwykły brak kultury
    epistolograficznej), brak delimitera...
    Mało?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2006-10-31 01:26:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ei67u9$2lc$1@news.onet.pl rs <r...@w...pl> pisze:

    > przepisy sa zeby je dostosowac do wlasnych potrzeb a nie sztywno sie
    > trzymac szablonow
    Przepisy są, aby byle nieuczciwy łajdak nie mógł robić co mu się podoba. A
    jak spróbuje, to istnieją sądy.
    Dotyczy to łajdaków z obu stron barykady.

    > ma znacznie bo musza sie dostosowac do mnie a nie ja do nich
    Jesteś dziecinny.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2006-10-31 05:53:26
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: rs [Tue, 31 Oct 2006 02:12:39 +0100]:

    > przepisy sa zeby je dostosowac do wlasnych potrzeb a nie
    > sztywno sie trzymac szablonow

    Czyli jeśli twojemu pracodawcy jest nie na rękę żebyś od 1-go
    odszedł z pracy, to powinien cię przykuć do kaloryfera w firmie
    na pozostałą część wypowiedzenia? Bo przecież czemu miałby się
    sztywno trzymać szablonów ;)

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.cyber-girl.net ~ http://cyber-girl.net
    \o)/ ~ GG 1565217 ~ I am what I am - I do what I want ~

  • 15. Data: 2006-10-31 07:12:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    SFF napisał(a):
    > Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > BYC

    > żartujesz ?
    >
    > to są dość regularne wypłaty, pracodawca bez problemu uzasadni te niewielkie
    > opóźnienia

    Jesli jest to systematyczne to juz niekoniecznie uzasadni...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 16. Data: 2006-10-31 10:07:11
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Jesli jest to systematyczne to juz niekoniecznie uzasadni...

    Tyle, ze nie są to znaczne opóźnienia... Proponuję poszukać w wyrokach
    sądowych - przy takich opóźnieniach są raczej na korzyść pracodawcy.
    Poza tym istnieje jeszcze taki zapis (albo interpretacja SN -
    poszukajcie w archiwum, bo chyba już tu było), że jeżeli zostało to
    naprawione (wynagrodzenie znalazło się na koncie pracownika), to nie
    jest to powód do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym - nawet
    gdy wcześniej opóźnienia sięgały 2-3 miesięcy!
    Reagować na brak wypłaty należy w momencie jej braku, a nie po...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 17. Data: 2006-10-31 10:39:33
    Od: "rs" <r...@w...pl>

> [...]
    > lamera), rażące błędy językowe (ortografia, interpunkacja, składnia - to
    > znamionuje tumana), brak podpisu pod postami (zwykły brak kultury

    to co ci nie pasuje w konfiguracji wazniaku ;);)?

  • 18. Data: 2006-10-31 10:40:45
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    > Przepisy są, aby byle nieuczciwy łajdak nie mógł robić co mu się podoba. A
    > jak spróbuje, to istnieją sądy.
    > Dotyczy to łajdaków z obu stron barykady.

    > Jesteś dziecinny.

    a ty moze pracodawca ktorego robiono w wala i teraz "masz uczulenie" ?

  • 19. Data: 2006-10-31 10:42:18
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    > Zatem pomysł jest chybiony.
    > W ten sposób jedynie zasłużenie uzyskujesz opinię niepoważnego bałwana.

    zeby taki balwan jak ty mial radoche

  • 20. Data: 2006-10-31 11:21:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ei7956$afa$1@news.onet.pl rs <r...@w...pl> pisze:

    > to co ci nie pasuje w konfiguracji wazniaku ;);)?
    W konfiguracji (oprócz wspomnianego delimitera) nie masz deklaracji
    charsetu.

    --
    Jotte