PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma nie chce puscic wczesniej

  • 31. Data: 2006-11-01 05:46:47
    Temat: Re: firma nie chce puscic wczesniej
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: rs [Tue, 31 Oct 2006 23:53:46 +0100]:

    > wez gosciu wyluzuj
    > jakbym chcial to bym mial
    > ale akurat nie zalezy mi na tym wiec nie mam

    Wiesz, można też bekać przy stole i wołać "hej, lala!" za
    dziewczynami na ulicy - zakazu nie ma. Tylko się nie należy
    potem dziwić, że ludzie na ciebie dziwnie patrzą i raczej
    unikają twojego towarzystwa.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.cyber-girl.net ~ http://cyber-girl.net
    \o)/ ~ GG 1565217 ~ I am what I am - I do what I want ~

  • 32. Data: 2006-11-02 23:53:11
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    > Jest to jednak ogólnie przyjęta (i to słusznie) na pewnym gruncie norma.
    > Podobnie jak nie bekanie przy stole, nie pierdzenie w towarzystwie, mycie
    > się, mówienie dzień dobry, itp.
    > Nie musisz zwyczajowych norm przestrzegać. Nie było by niczym strasznie
    > złym, gdybyś nie przestrzegał ich z niewiedzy.
    > Ale jak sam się przyznałeś nie przestrzegasz jej, bo ci na tym nie zależy,
    > słowem - lekceważysz ją. To już dowód prostactwa.
    > Koniec lekcji, spadaj po rozum do głowy.
    >
    > --
    > Jotte

    powiem tylko tyle :

    panowie !!!! konczcie flaszke i do domu !!!! ;);)

  • 33. Data: 2006-11-02 23:54:11
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziewczynami na ulicy - zakazu nie ma. Tylko się nie należy
    > potem dziwić, że ludzie na ciebie dziwnie patrzą i raczej

    a moze ja tak chce

    nie zastanawialas sie nad tym przypadkiem ?

  • 34. Data: 2006-11-02 23:55:09
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    > Miałem na myśli dojrzałość i dorosłość mentalną, która niekoniecznie
    pokrywa
    > się z metrykalną.
    > W kontekście tej pierwszej paskudzisz w pieluchy jak noworodek.

    tylko nie popusc w pieluchy !!

  • 35. Data: 2006-11-03 08:55:54
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 3 Nov 2006 00:54:11 +0100, rs <r...@w...pl>
    w <eie0f7$1us$1@news.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > a moze ja tak chce
    >
    > nie zastanawialas sie nad tym przypadkiem ?

    A mi się wydawało, że ludzie piszą na Usenet, bo chcą, aby ich czytano
    (chcą się czegoś dowiedzieć, ale aby to osiągnąć, ich pytanie musi
    zostać przeczytane).
    Gdy jednak sposób pisania utrudnia czytanie (forma), albo nie potrfią w
    formę włożyć treści, czytani nie są, automatycznie.
    Na przykład wszystkie listy od r...@w...pl zostaną zaznaczone jako
    przeczytane i nie zostaną pokazane przez czytnik z automatu za
    całokształt.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 36. Data: 2006-11-03 10:31:53
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: rs [Fri, 3 Nov 2006 00:54:11 +0100]:

    > a moze ja tak chce
    >
    > nie zastanawialas sie nad tym przypadkiem ?

    Nie mam w zwyczaju zastanawiać się nad przyczynami braku
    kultury. Przyjmuję defaultowo, że raczej ludzie celowo go
    nie prezentują. Skoro jednak w tym przypadku jest to jak
    najbardziej celowe, to po prostu wrzucam do KFa i już.

    Kira

  • 37. Data: 2006-11-04 00:21:55
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnekm10q.nu2.jakub@jakub.kofeina.net...

> [...]
    > Na przykład wszystkie listy od r...@w...pl zostaną zaznaczone jako
    > przeczytane i nie zostaną pokazane przez czytnik z automatu za

    rob co chcesz

  • 38. Data: 2006-11-04 00:22:06
    Od: "rs" <r...@w...pl>