PracaGrupypl.praca.dyskusje › tatuaz w widocznym miejscu a praca w powaznej firmie

  • 1. Data: 2006-10-30 12:29:20
    Temat: tatuaz w widocznym miejscu a praca w powaznej firmie
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    witam,
    chcialbym sobie zrobic tatuaz w widocznym miejscu...przedramie z
    opcja na dlon :)...albo okolice szyi....i mam pytanie jak reaguja
    na to pracodawcy? zalózmy ze staram sie o prace w powaznej
    firmie na stanowisko np. grafik komputerowy, webdeveloper itp. czyli
    raczej bez kontaktu z klientem i na rozmowe kwalifikacyjna
    przyszedlbym wydziarany w rózne takie szlaczki :)....czy pracodawcy
    zwracaja na to jakas uwage?

    pzdr

  • 2. Data: 2006-10-30 12:47:31
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    wtd napisał(a):
> [...]
    > raczej bez kontaktu z klientem i na rozmowe kwalifikacyjna
    > przyszedlbym wydziarany w rózne takie szlaczki :)....czy pracodawcy

    No wiesz pracodawca to też człowiek, więc o ile ja bym była
    zainteresowana twoim tatuażem, o tyle moja mama uznałaby cie za
    kryminalistę, a w najlepszym wypadku za osobę z zaburzeniami osobowości:)

    Obiektywnie rzecz biorąc, jeśli nie startujesz na stanowisko związane z
    obsługą klienta, to raczej nie powinien to być problem. Z doświadczenia
    wiem, że "takich jak ty" traktuje się z większym pobłażaniem w sprawach
    wyglądu, a ekscentryczność często jest dodatkowo punktowana:)

    --

    pozdrawiam
    Sadika

  • 3. Data: 2006-11-04 01:06:57
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    wtd napisał(a):
> [...]
    > raczej bez kontaktu z klientem i na rozmowe kwalifikacyjna
    > przyszedlbym wydziarany w rózne takie szlaczki :)....czy pracodawcy

    Wiesz no, są ludzie i ludzie. Tak samo mógłbyś zapytać jak na to
    dziewczyny reagują. Jedne lubią, inne nie. Ja np. należe do otwartych
    ludzi i osobiście doceniłbym to w kontekscie przez Ciebie opisywanym, a
    to dlatego, że tatuaże często noszą muzycy, malarze etc., czyli ludzie z
    "duszą artystyczną", a w przypadku grafika to plus.

  • 4. Data: 2007-01-03 23:31:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:1162211360.184606.80590@e64g2000cwd.googlegroup
    s.com wtd
    <w...@o...pl> pisze:

    > chcialbym sobie zrobic tatuaz w widocznym miejscu...przedramie z
    > opcja na dlon :)...albo okolice szyi....i mam pytanie jak reaguja
    > na to pracodawcy?
    A co cie to obchodzi?
    Myslisz, ze pracodawca robiac sobie tatuaz w widocznym miejscu zastanawia
    sie jak na to zareaguja pracownicy?
    Chcesz i potrzebujesz sie dziargac, to sie dziargaj. Nie chcesz lub nie
    jestes pewien - to nie rób tego. Tak czy inaczej nie miej watpliwosci
    swiadczacych o braku poczucia wlasnej wartosci i szacunku do siebie.

    Jotte