PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma kurrierska

  • 1. Data: 2006-10-30 11:44:12
    Temat: firma kurrierska
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Zastanawiam sie czy by nie zalozyc firmy kurrierskiej. Mam 20 busow do
    wykorzystania, chetnie zatrudnie ludzi do tej roboty. Wymagane
    umiejetnosci conajmniej jak umiejetnosc prowadzenia samochodu przez
    mojego psa hahaha

  • 2. Data: 2006-10-30 11:52:11
    Temat: Re: firma kurrierska
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > umiejetnosci conajmniej jak umiejetnosc prowadzenia samochodu przez
    > mojego psa hahaha
    i bedziesz im placil tez dajac stare gnaty do pogryzania? ;))

    Bonza

  • 3. Data: 2006-10-30 12:04:19
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Kuroi Bonza napisał(a):
    > i bedziesz im placil tez dajac stare gnaty do pogryzania? ;))

    Kosci (drugie sniadanie) musza z soba wziac, co im zostaje kosci albo
    frolic.

    > Bonza

    Biegnij osle po marchewke.

  • 4. Data: 2006-10-30 12:06:17
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Kuroi Bonza napisał(a):
    > i bedziesz im placil tez dajac stare gnaty do pogryzania? ;))

    Kosci (drugie sniadanie) musza z soba wziac, co im zostaje kosci albo
    frolic.

    > Bonza

    Biegnij oslico po marchewke : o

  • 5. Data: 2006-10-30 12:09:07
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 30-10-2006 o 12:52:11 Kuroi Bonza <b...@w...pl> napisał(a):

    > i bedziesz im placil tez dajac stare gnaty do pogryzania? ;))
    >
    > Bonza

    Proszę nie karmić trolla.

    http://42.pl/u/n4o

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)