PracaGrupypl.praca.dyskusje › falszowanie ewidencji czasu pracy na kasie?

  • 1. Data: 2005-03-20 13:17:04
    Temat: falszowanie ewidencji czasu pracy na kasie?
    Od: "kasjerka socjalistka" <j...@k...pl>

    Jestem kasjerka w supermarkecie, pracodawca kaze nam zapisywac o ktorej
    godzinie idziemy do toalety i dokladny czas powrotu, pozniej odlicza nam
    ten czas od czasu pracy. Jednak do pracy musimy stawic sie pol godziny
    wczesniej, by przyjac kase i na zakonczenie dnia rowniez tracimy pol
    godziny, na rozliczenie. Za ten czas, lacznie godzina nikt nam nie placi
    i oficjalnie wtedy nie pracujemy. Co zrobic z takim pracodawca? czy
    jezeli nie stawie sie na przejecie kasy, albo wyjde sobie przed
    rozliczeniem, moze mnie zwolnic? powiem, ze przeciez juz jestem po
    godzinach pracy.

  • 2. Data: 2005-03-20 13:50:13
    Temat: Re: falszowanie ewidencji czasu pracy na kasie?
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    Kodeks pracy mówi ile mozna miec przerw.
    Jeśli na kasie masz dodatkowo monitor komputerowy
    to jeszcze 5min na godzine.

  • 3. Data: 2005-03-20 15:38:19
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d1jv27$vai$1@news.dialog.net.pl...
    > Kodeks pracy mówi ile mozna miec przerw.
    > Jeśli na kasie masz dodatkowo monitor komputerowy
    > to jeszcze 5min na godzine.

    No nie do konca przerwe. Moze to byc rowniez 5 minut zadan niewymagajacych
    korzystania z monitora.

    sz.

  • 4. Data: 2005-03-21 06:01:35
    Od: "kazoo" <s...@s...spam>

> [...]
    > godziny, na rozliczenie. Za ten czas, lacznie godzina nikt nam nie placi
    > i oficjalnie wtedy nie pracujemy. Co zrobic z takim pracodawca?

    Ja bym mu wybil przynajmniej polowe zebow.

    pozdr.kazoo

  • 5. Data: 2005-03-21 18:17:27
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-21 07:01, *kazoo* w te oto słowa się odzywa:

    > Ja bym mu wybil przynajmniej polowe zebow.

    a jak to jest pracodawca-korporacja miedzynarodowa? :)
    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!