PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chęć pracy a zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2005-03-20 11:32:44
    Temat: Chęć pracy a zwolnienie lekarskie
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    Mam jeszcze na dwa dni lekarskie zwolnienie a mimo to chciałbym już pójść do
    pracy (jestem już zdrów jak ryba). Czy mi wolno, czy nie jest to podwarzanie
    lekarskich decyzji, gdyż będąc wg lekarza niezdolnym do pracy w tym samym
    czasie pracuje.
    Paweł

  • 2. Data: 2005-03-25 09:15:26
    Temat: Re: Chęć pracy a zwolnienie lekarskie
    Od: "Wielki Kot" <w...@a...pl>

    Użytkownik "Pawlo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podwarzanie
    > lekarskich decyzji, gdyż będąc wg lekarza niezdolnym do pracy w tym samym

    Zgodnie z przepisami NIE WOLNO CI, ale jeśli pójdziesz to nikt ci głowy za
    to nie urwie - jednakże wynagrodzenie dostaniesz i tak w wysokości takiej
    jak byś był na zwolnieniu.

    --------------------

    Kot pozdrawia

    gg 2778755
    Tlen - w...@t...pl

  • 3. Data: 2005-03-25 09:35:17
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2005 10:15:26 +0100, Wielki Kot <w...@a...pl>
    napisał:

    > Zgodnie z przepisami NIE WOLNO CI, ale je?li pójdziesz to nikt ci g?owy
    > za
    > to nie urwie - jednak?e wynagrodzenie dostaniesz i tak w wysoko?ci takiej
    > jak by? by? na zwolnieniu.

    Kiedys wkurzony ortopeda mi opowiadal, ze dal czlowiekowi dochodzacemu do
    sil (rehabilitacja, pracownik fizyczny) po skomplikowanym zlamaniu reki
    miesiac zwolnienia, a zus wezwal delikwenta na komisje i skrocil mu o dwa
    tygodnie. Natomiast sam chory, tak jak piszesz nie ma mozliwosci skrocic
    zwolnienia, chociaz pewno przy dluzszym mogly to przeprowadzic zglaszajac
    sie samemu do zus z prosba o komisje ?? Moze rowniez lekarz prowadzacy
    moze tez skrocic zwolnienie, wystawiajac po przebadaniu dopuszczenie do
    pracy, podobnie jak przy powrotach z dlugich zwolnien?? w kazdym razie
    przy 2 dniach jest to bez sensu.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##