PracaGrupypl.praca.dyskusje › list do ewentualnego pracodawcy..

  • 1. Data: 2005-03-20 16:22:35
    Temat: list do ewentualnego pracodawcy..
    Od: "togert" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chcialbym napisac list do firmy (w Anglii) w ktorej moglbym pracowac. Moge
    im zaoferowac 7 letnie doswiadczenie, znajomosc branzy.. Firma, z tego co
    wiem, zadnych ogloszen poszukujacych pracownikow nie rozsyla, ale a noz,
    jeszcze nie wiedza, ze kogos potrzebuja. Jest to waska branza, wiec moze
    specjalistow szuka sie innymi metodami..
    Jak za cos takiego sie zabrac? Co na poczatku wypadaloby napisac, aby 2ga
    strone zainteresowac?
    Rozumiem, ze poczatek: chcialbym u Panstwa pracowac itd.. nie wchodzi w
    gre..

    Pozdr.
    Tomek

  • 2. Data: 2005-03-20 16:49:17
    Temat: Re: list do ewentualnego pracodawcy..
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Rozumiem, ze poczatek: chcialbym u Panstwa pracowac itd.. nie
    > wchodzi w gre..

    u Państwa nie, ale "dla Państwa" :). Kto to wie...
    A poważnie - chciałem wskazać jeden z błędów w aplikacjach: pisanie
    "pod siebie" a nie pracodawcę.
    Do reszty się nie odnoszę, bo nie wiem.

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl

  • 3. Data: 2005-03-20 22:39:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2005 23:21:03 -0800, kazoo <s...@s...spam> napisał:

    > Tzn. jak powinno wg ciebie sie pisac "pod pracodawce"? Nie rozumiem tego.
    >
    > pozdrawiam.kazoo

    Pewno tak:
    "Drogie Amplico.
    Juz bedac dzieckiem marzylem o karierze agenta ubezpieczeniowego i
    podzieliwszy kolegow w klasie na rozne grupy ryzyka z roznymi stawkami
    ubezpieczenia, sprzedawalem im polisy od ocen niedostatecznych. Po
    przedstawieniu korzysci (zakup smakowitego loda lub apetycznego ciastka
    przed albo po poinformowaniu rodzicow o nieszczesnej ocenie)udalo mi sie
    zapisac cala klase. Moja dzialalnosc ubezpieczenieowa zostala niestety
    przerwana po polroczu, gdy z nieznanych mi przyczyn klase rozwiazano."
    I tak dalej....

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2005-03-20 22:41:45
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    kazoo napisał(a):

    > Tzn. jak powinno wg ciebie sie pisac "pod pracodawce"? Nie rozumiem tego.

    Pisz to, co pracodawca chciałby o Tobie przeczytać w kontekście
    konkretnego stanowiska - jednak pod warunkiem, że to co napiszesz jest
    prawdą.
    Przykład? Proszę.
    Praca na stanowisku grafika w agencji reklamowej.
    Pisz maksymalnie szczegółowo o wszystkich swoich doświadczeniach
    zawodowych grafika (CV) i pasjach związanych z tym zawodem
    (motywacyjny), a jedynie wspomnij, że pracowałeś też w hipermarkecie na
    kasie (tu możesz zaznaczyć, że dostałeś nagrodę za szybkość obsługi
    klientów).
    Chodzi o to, by uwypuklić cechy i doświadczenia związane ze stanowiskiem
    o które się ubiegasz a tylko napomknąć o innych sprawach, które
    potencjalny pracodawca ma w du..^H^H^..nosie :-)

    Pitt

  • 5. Data: 2005-03-20 23:00:59
    Od: mgl <m...@s...net>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    > sie zapisac cala klase. Moja dzialalnosc ubezpieczenieowa zostala
    > niestety przerwana po polroczu, gdy z nieznanych mi przyczyn klase

    Nie wiem, jacy ludzie pracują w HR Amplico, ale w niektórych firmach
    autor podobnie kreatywnego LM na pewno przeszedłby do dalszego etapu
    rekrutacji... Powaga :).

    dobranoc,
    mgl

  • 6. Data: 2005-03-21 07:21:03
    Od: "kazoo" <s...@s...spam>

  • 7. Data: 2005-03-21 08:44:42
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Tzn. jak powinno wg ciebie sie pisac "pod pracodawce"? Nie rozumiem
    > tego.

    Pracodawca zatrudniając np. pracownika marketingu, zainteresowany jest
    np. tym, żeby wzrosło zainteresowanie klientów jego produktami lub
    usługami. Mało go interesuje fakt, że "śnisz" o czymś, chcesz czegoś,
    łaskawie go informujesz, że możesz u niego popracować. To są twoje
    problemy, a on ma swoje i szukając kogoś chce rozwiązać wyłącznie
    własne lub się wzbogacić. Żeby wspomnieć tylko o przykładzie z
    poprzednich wypowiedzi - interesuje go, czy i jak będziesz wykonywać
    pracę dla niego, a nie dla siebie u niego.
    Jak piszesz dla faceta w innym kraju, który w dodatku nie szuka
    nikogo, to musisz napisać list, który mu powie, że ma właśnie okazję
    zrobić dobry interes.

    Dla zrozumienia: jeżeli powiem ci - pożycz mi 1000zł bo chcę sobie
    kupić lornetkę na wczasy, musiałbym być twoim dobrym przyjacielem,
    żebyś mi pożyczył. Ale jeśli powiem - pożycz mi 1000zł a za tydzień
    oddam ci 1500zł, a w dodatku przykonasz się, że jestem solidny i
    dotrzymuję słowa - nie muszę być przyjacielem a i tak pożyczysz :).

    J.K.

  • 8. Data: 2005-03-21 08:46:49
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > a w dodatku przykonasz się, że jestem solidny i dotrzymuję słowa

    lub ci wiarygodnie pokażę, jak zarobię na tym dodatkowo dla siebie
    również 500zł...

  • 9. Data: 2005-03-22 06:12:06
    Od: "kazoo" <s...@s...spam>

    Huehe. Dobre!:)

    pozdrawiam!kazoo

  • 10. Data: 2005-03-22 06:17:48
    Od: "kazoo" <s...@s...spam>

    > lub ci wiarygodnie pokażę, jak zarobię na tym dodatkowo dla siebie
    > również 500zł...

    W porzadku. Wszystko jasne.

    P.S. Po co ci lornetka?

    pozdrawiam.kazoo