PracaGrupypl.praca.dyskusjefalszowanie ewidencji czasu pracy na kasie? › falszowanie ewidencji czasu pracy na kasie?
    From: "kasjerka socjalistka" <j...@k...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: falszowanie ewidencji czasu pracy na kasie?
    Date: Sun, 20 Mar 2005 14:17:04 +0100

    Jestem kasjerka w supermarkecie, pracodawca kaze nam zapisywac o ktorej
    godzinie idziemy do toalety i dokladny czas powrotu, pozniej odlicza nam
    ten czas od czasu pracy. Jednak do pracy musimy stawic sie pol godziny
    wczesniej, by przyjac kase i na zakonczenie dnia rowniez tracimy pol
    godziny, na rozliczenie. Za ten czas, lacznie godzina nikt nam nie placi
    i oficjalnie wtedy nie pracujemy. Co zrobic z takim pracodawca? czy
    jezeli nie stawie sie na przejecie kasy, albo wyjde sobie przed
    rozliczeniem, moze mnie zwolnic? powiem, ze przeciez juz jestem po
    godzinach pracy.