PracaGrupypl.praca.dyskusjedo osób wykonujących monitoring prasy i nie tylko › Re: do osób wykonujących monitoring prasy i nie tylko
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>
    Subject: Re: do osób wykonujących monitoring prasy i nie tylko
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 18 Feb 2006 13:40:39 +0100

    Dnia Sat, 18 Feb 2006 09:18:43 +0000 (UTC), Grzegorz Dopierała napisał(a):

    > Od prawie roku pracuję w monitoringu prasy. Codziennie wstaję rano, szukam
    > artykułów i wrzucam je do bazy, z którą łączę się przez Internet.

    Napisz więcej szczegółów o tej pracy.
    Czy wrzucasz do bazy wszystkie artykuły czy na określony temat ?
    Ile tytułów monitorujesz ? To są dzienniki, tygodniki, miesięczniki ?
    Czy wpisujesz do bazy całe artukuły ? Fragmenty ? skanujesz ?

    Rozumiem, że taka firma monitorująca prasę jest w stanie mi podać co piszą
    w gazetach na określony temat, ale jeśli się zgłoszę do takiej firmy, to
    firma przedstawi mi wycinki z gazet w formie skanów, czy innej formie, czy
    przekaże mi w jakiejś formie treść tych artukułów ?

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net