PracaGrupypl.praca.dyskusjedo osób wykonujących monitoring prasy i nie tylko › Re: do osób wykonujących monitoring prasy i nie tylko
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: do osób wykonujących monitoring prasy i nie tylko
    Date: Sat, 18 Feb 2006 23:25:38 +0100

    Sat, 18 Feb 2006 19:39:17 +0000 (UTC), Grzegorz Dopierała napisał(a):

    > Wiem że oni ponoszą mniejsze koszty ale przez ten rok już dosyć na mnie
    > oszczędzili.

    OK, probuj! Doskonale rozumiem Twoje polozenie i wiem jakie to niesie obawy
    i niebezpieczenstwa. Duzo wygodniej miec umowe o prace :)
    Tyle tylko, ze wczesniejsza wypowiedzia chcialem zwrocic uwage nie tyle na
    to, ze pracodawaca poniesie wieksze koszta, co na problem, ze byc moze
    sprobuje te koszta przeniesc na Ciebie w postaci obnizonego wynagrodzenia
    netto.

    Pomysl o tym. Tylko spekuluje, ale IMO to realna sytuacja, choc oczywiscie
    nie konieczna. Lepiej pomyslec wczesniej co sie odpowiedziec na taka
    propozycje :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net