PracaGrupypl.praca.dyskusje › delemat

  • 1. Data: 2006-08-05 07:00:53
    Temat: delemat
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    witam,

    jestem analitykiem (nie zajmuje sie finansami) i mam do wyboru 2 opcje

    - pozostac na tym stanowisku - dosc waska specjalizacja - wiedze mozna
    wykorzystac w kilku firmach w kraju - niewielu specjalistow w branzy
    - przejsc na inne stanowisko - wiekszy zakres obowiazkow, szersza wiedza ale
    nie tak szczegolowa - wieksze mozliwosc przy zmianie pracy/kraju w
    przyszlosci

    roznica miedzy 1 a 2 stanowiskiem generalnie jest taka - ze latwiej jest sie
    wdrozyc z 1 na 2 niz odwrotnie dodatkowym plusem sa lepsze warunki finansowe
    na 2 stanowisku

    i co by tu wybrac??

    pozdr,
    max

  • 2. Data: 2006-08-05 07:52:43
    Temat: Re: delemat
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > i co by tu wybrac??

    ziutek ci podpowie że według niego lepsze wyjście A, za to kunegunda że
    lepsze jest wyjście B.

    wiec zamiast ponownie sie skupic na swoim problemie pod tytułem - stoje na
    rozwidleniu dróg i musze podjąc decyzję zaczniesz wypytywać przechodniów - a
    lepiej pójść w prawo czy w lewo?

    i tak zupełnie i serio-serio - jak chcesz coś analizować, to pytasz się
    innych "jak to zrobić" czy tez szukasz np. jakichś właściwych "punktów
    pomiarowych" i sprawdzasz, szukasz, podliczasz i masz wynik?
    i jak trafiasz na nowy wątek, jakś nowy etap to raczej szukasz pomocy u osób
    bcych czy samemu skupiasz się na problemie?

    i moze (tak IMHO) najlepiej by było się po prostu zastanowić, co dokładnie
    zyskasz w jednym czy w drugim przypadku. jak wieksza kasa, to może z tego da
    się np. zainwestować we właściwe szkolenie czy dawno wymarzony wypad w
    bieszczady (wiadomo, najtaniej hehehe) albo moze bardziej zalezy ci na
    wolnym czasie, a tego masz więcej w pierwszym albo w drugim przypadku? a
    może wolisz coś innego? a może jest milion innych rzeczy, które mają dla
    ciebie znaczenie i będą możliwe w realizacji pierwszego albo drugiego
    przypadku? a moze chcesz osiagnąć coś jeszcze innego, a do tego potrzebujesz
    jakiejś drogi pośredniej?

    W sumie mam nadzieję, że ci troche pomogłem. Jako analityk masz oczywiście
    świadomosć że takie i podobne pytania to oczywiscie podstawa do
    jakiejkolwiek analizy :)

    pozdrawiam
    gro