PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta od urzedu pracy

  • 1. Data: 2006-08-04 21:32:37
    Temat: oferta od urzedu pracy
    Od: "polorob" <p...@i...pl>

    mam pytanie jakie sa konsekfencje odrzucenia przyjecia pracy oferowanej
    przez U.P.
    nadmieniam ze posiadam status osoby bezrobotnej z prawem do zasilku

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-04 21:34:44
    Temat: Re: oferta od urzedu pracy
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    polorob napaskudził na ekranie:
    > mam pytanie jakie sa konsekfencje odrzucenia przyjecia pracy oferowanej
    > przez U.P.
    > nadmieniam ze posiadam status osoby bezrobotnej z prawem do zasilku

    Utrata statusu bezrobotnego i tym samym zasiłku. (chyba na 3 miesiące ale
    nie jestem tego pewna).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-08-06 13:34:02
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "polorob" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanie jakie sa konsekfencje odrzucenia przyjecia pracy oferowanej przez
    > U.P.
    > nadmieniam ze posiadam status osoby bezrobotnej z prawem do zasilku

    nie martw sie, jak juz nie bedziesz mial zasilku to juz Ci niczego proponowac
    nie beda ;)

  • 4. Data: 2006-08-06 14:10:41
    Od: "mlk" <m...@o...pl>

    odmówiłem kiedyś i pozbawiono mnie zasiłku. podczas odmowy zapytałem, czy
    mam złożyć wyjaśnienie/uzasadnienie odmowy- pani potraktowała mnie z buta,
    że właściwie to niepotrzebne, ale napisałem odręcznie kilka słów
    wyjaśnienia. po tygodniu otrzymałem decyzje o wstrzymaniu na 3 m-ce przawa
    do zasiłku, ze wzgledu na odmowe. odwołałem się od tej decyzji najpierw do
    kierownika UP, a potem do wojewódzkiego UP. obie decyzje były dla mnie
    niekorzystne. webec powyższego odwołałem się do naczelnego sądu
    administracyjnego. po prawie 2 latach odbyła się rozprawa i wygrałem.
    nakazano nadpłatę za te 3 m-ce + ustawowe odsetki + koszty sprawy, które
    poniosłem.
    opłacało sie ;-)
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-08-06 16:11:52
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

> [...]
    > przez U.P.
    > nadmieniam ze posiadam status osoby bezrobotnej z prawem do zasilku

    A nie lepiej powiedziec potencjalnemu pracodawcy ze sie nie jest
    zainteresowanym -
    wiadomo ze z niewolnika nie ma pracownika wiec im tez nie zalezy aby
    zatrudnic kogos na sile.
    Mam inne pytanie poniekad zwiazane z ta sprawa - czy UP moze zabrac zasilek
    przy kazdej odrzuconej ofercie
    czyli jak up zaoferuje nam np prace w ramach umowy zlecenie , umowy o dzielo
    czy samozatrudnienia to nie przyjecie takiej oferty tez skutkuje
    utrata prawa do zasilku czy oferowane musi byc zatrudnienie w ramach umowy
    o prace?

    pzdr

  • 6. Data: 2006-08-06 17:27:35
    Od: "polorob" <p...@i...pl>

    niestey to jest taka praca że nikt tam nie chce pracować a najgorsze jest to
    że zarobki to najnizsza krajowa praca po godzinach
    (oczywiście za darmo) i praca we wszystkie soboty (już tam pracowałem) a jak
    chce się opuścić miejsce pracy po 15 to
    właściciel zamyka zakład na klucz żeby nikt nie wyszedł.
    proszę o porade jak wyjść z tej sytuacji.

  • 7. Data: 2006-08-06 19:22:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eb58ur$nv4$1@nemesis.news.tpi.pl polorob

> [...]
    > jak chce się opuścić miejsce pracy po 15 to
    > właściciel zamyka zakład na klucz żeby nikt nie wyszedł.
    > proszę o porade jak wyjść z tej sytuacji.
    Nie bądź dzieckiem. Wezwać policję.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-08-06 20:03:57
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 6 Aug 2006 19:27:35 +0200, polorob <p...@i...pl>
    w <eb58ur$nv4$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    > chce się opuścić miejsce pracy po 15 to
    > właściciel zamyka zakład na klucz żeby nikt nie wyszedł.
    > proszę o porade jak wyjść z tej sytuacji.

    To masz jedno wyjście - "Każdą pracę stracę".
    Musisz przekonać wannabe przyszłego pracodawcę, że się do tego nie
    nadajesz.
    Na rozmowie - nie masz kwalifikacji, nie masz doświadczenia, masz
    przeciwwskazania, ostatecznie - jesteś chamski, opryskliwy, masz
    wszystkich w wiadomo gdzie.
    Jeżeli to nie wyjdzie- podczas pierwszego dnia: nie potrafisz zrozumieć
    i wykonać najprostszego polecenia, wszystko ci leci z rąk itp.

    Kwestia otwarta - czy coś z tego dostanie siędo wiadomości UP i nawali
    ci w papierach.

    Twój problem jest taki, że już tam pracowałeś.

    PS.: To co napisałem jest kompilacją z tego, co przeczytałem na temat
    chronicznych bezrobotnych, tych, którzy są ponoć 'psychologicznie
    niezdolni do podjęcia jakiejkolwiek pracy zawodowej' i dla których, ze
    względu na 'solidarność społeczną', według światłych rządzoących
    należałoby ustanowić renty.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 9. Data: 2006-08-06 20:32:08
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > A nie lepiej powiedziec potencjalnemu pracodawcy ze sie nie jest
    > zainteresowanym -
    > wiadomo ze z niewolnika nie ma pracownika

    ździwisz się ... poszedłęm do gościa i na siłę chciał mnie przyjąc za 680 i
    już !!! Dopiero postraszyłęm go że będe mu L4 przynosił i dopiero tak
    pół/pół mi napisał.

  • 10. Data: 2006-08-06 20:41:24
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > chce się opuścić miejsce pracy po 15 to
    > właściciel zamyka zakład na klucz żeby nikt nie wyszedł.
    > proszę o porade jak wyjść z tej sytuacji.

    Byłem w podobnej sytuacji (ok 2 tyg temu pisałem o tym). Facet sie
    strasznie wkurzył jak usłyszał o co chodzi, bo tacy nie szukają ludzi tylko
    niewolników, jest gośc to ok !! - a nasze kochane państwo im w tym pomaga.
    Oczywiście koleś z UP dobrej oferty ci nie da bo tam są chętni. Jak nie
    wyjdziesz z tego cało to spytaj o zawieszenie zasiłku - ja tak zrobiłem i
    ten miesiąc mam z głowy z ofertami.
    Czytałeś ostatnio o zmniejszającym się bezrobociu ?? To już masz odpowiedź
    dlaczego się zmniejsza - państwo szuka frajerów do manofaktur, kto się nie
    zgodzi ten odpada a z definicji bezrobotnym jest ten kto jest zarejetrowany
    w UP a nie ten kto nie ma pracy !!!
    Jeżeli zdecydujesz się pójść do tego pracodawcy to ściemniaj chociaż że musi
    ci dać umowe o prace bo z tym masz wrócić do UP. Wtedy jak sie da to L4
    pierwszego dnia, a po pierwszym miesiącu sądź sie albo za l4 albo za brak
    ubrania ... chamstwo chamstwem bo juz nie ma rady na to. Jak można wogóle
    myśleć żeby kogoś zmusić do pracy dla mnie ??? Taki pracodawca to jeszcze
    człowiek czy już zwierze ???