PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administator Windows 2003 Serwer

  • 1. Data: 2006-08-04 12:02:13
    Temat: Administator Windows 2003 Serwer
    Od: "Karol Matuszewski" <k...@o...pl>

    Witam.

    Mam 7 lat doświadczenia w administrowaniu w2003s, wraz z wieloma usługami.
    Z tych 7 lat pracowałem 3 ostatnie lata w Irlandii, niestety systuacja
    rodzinna zmusza mnie do powrotu do Polski.
    Głownie pracowałem w instytucjach finansowych i bankach. I w tym kręgu będe
    raczej szukał pracy.
    Mam certyfikat MCSA jeszcze 2 egzaminy i bede miał MCSE oraz certyfkat Cisco
    CCNA.

    Jak myślicie Szanowni Czytelnicy, czy oczekiwane przeze mnie wynagrodzenie
    5000 netto, jest realne w polskich warunkach?

    Z góry dziekuje za odpowiedzi na temat mojego pytania

  • 2. Data: 2006-08-04 12:13:16
    Temat: Re: Administator Windows 2003 Serwer
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Karol Matuszewski napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Mam 7 lat doświadczenia w administrowaniu w2003s, wraz z wieloma usługami.

    Hmm, to Windows 2003 Server istniał już 7 lat temu?

    > Jak myślicie Szanowni Czytelnicy, czy oczekiwane przeze mnie wynagrodzenie
    > 5000 netto, jest realne w polskich warunkach?

    Zależy gdzie - w dużych miastach jak jesteś naprawdę dobry to może i
    jest to możliwe.

  • 3. Data: 2006-08-04 12:17:17
    Od: "ap1000" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Zależy gdzie - w dużych miastach jak jesteś naprawdę dobry to może i
    > jest to możliwe.

    Ale raczej bym się specjalnie nie spodziewał. Bywają i firmy płacące pół z
    tego.

  • 4. Data: 2006-08-04 13:40:20
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Matuszewski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak myślicie Szanowni Czytelnicy, czy oczekiwane przeze mnie wynagrodzenie
    > 5000 netto, jest realne w polskich warunkach?

    Tak, jesli sie dobrze zalapiesz w duzej firmie, to taka kaska jest do
    wyciagniecia, ale akurat nie wiem, czy w pracy z Windami - to popularna
    technologia i adminow od tego jak psow i mrowkow, a co do certow - akurat
    windziane nie sa wiele warte, ale kto wie, jak dobrzee trafisz, to 5k jest
    mozliwe do lykniecia.

  • 5. Data: 2006-08-04 14:04:10
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > 5000 netto, jest realne w polskich warunkach?
    >
    > Z góry dziekuje za odpowiedzi na temat mojego pytania

    citibank (w Wwie) niedawno szukal, uderz do nich. Powinni placic
    przyzwoicie.

    --

    glos

  • 6. Data: 2006-08-04 20:08:42
    Od: "shr" <j...@p...fm>

    jest mozliwa jak najbardziej.
    Studentom bez doswiadczenia w wawie placi sie najczesciej 2-3 tys netto.

  • 7. Data: 2006-08-04 21:18:35
    Od: BN <b...@i...pl>

    shr napisał(a):
    > jest mozliwa jak najbardziej.
    > Studentom bez doswiadczenia w wawie placi sie najczesciej 2-3 tys netto.

    Sporo, chyba sie przeprowadze :P

  • 8. Data: 2006-08-04 21:55:19
    Od: "shr" <j...@p...fm>

    zapraszamy :-) Oczywiscie mowilem o IT i raczej programistach.

  • 9. Data: 2006-08-04 22:07:23
    Od: BN <b...@i...pl>

    shr napisał(a):
    > zapraszamy :-) Oczywiscie mowilem o IT i raczej programistach.

    Oczywiscie to mialem na mysli :) Jeszcze rok studiow... ;-)

    Zdrowka zycze.

  • 10. Data: 2006-08-05 00:38:41
    Od: "name" <e...@a...com>

    "Karol Matuszewski" ...

    > Mam 7 lat doświadczenia w administrowaniu w2003s, wraz z wieloma
    > usługami.
    > Z tych 7 lat pracowałem 3 ostatnie lata w Irlandii

    A moglbys napisac wiecej wrazen o pracy w IT (admin) w Irlandii ?

    thx