PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to jest z premiami w duzych... ?

  • 1. Data: 2006-08-05 16:27:54
    Temat: Jak to jest z premiami w duzych... ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Jak jest z premiami w duzych korporacjach ( powyzej tysiaca osob ). Jakie sa
    zwyczaje odnosnie premii czy tylko za dokonania czy jakies tam stale kwoty ?
    Jak jest u was ? Glownie chodzi mi o dzial IT, w szczegolnosci progamistow.
    Ile % premii zazwyczaj jest przyznawanej czy jest to prawie staly dodatek do
    pensji czy raczej rzadkosc ?
    Jarod

  • 2. Data: 2006-08-05 18:07:30
    Temat: Re: Jak to jest z premiami w duzych... ?
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

> [...]
    progamistow.
    > Ile % premii zazwyczaj jest przyznawanej czy jest to prawie staly dodatek

    Jaka premia? :) I od czego taka premia dla programisty jest uzalezniona?
    U mnie w firmie to tlumacza tak: nie masz kontaktu bezposrednio ze sprzedaza
    to premii przysluguje sie 0,00 zl :)

  • 3. Data: 2006-08-05 19:38:51
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Jaka premia? :) I od czego taka premia dla programisty jest uzalezniona?
    > U mnie w firmie to tlumacza tak: nie masz kontaktu bezposrednio ze
    sprzedaza
    > to premii przysluguje sie 0,00 zl :)

    To bardzo głupi masz zarząd.

    U mnie w firmie wygląda to tak, że programiści mają premię w postaci
    określonego procentu przychodu ze sprzedaży programów. IMHO bardzo mądre
    podejście, bo od programisty zależy 70% sukcesu marketingowego produktu. Jak
    napiszesz bardzo dobry program, to się sam sprzedaje i żanych
    handlowców-wciskaczy_chłamu nie potrzeba. Klienci sami się zgłaszają. Jak
    napiszesz chłam, to trzeba zatrudnić całą armię oszustów, którzy będa
    klientowi wmawiać jaki to super produkt kupują.

    Z praktyki jednak wiem, że taka premia dla programisty inaczej działa. Moja
    praca zaczyna procentować po bardzo długim czasie (ok 1/2 - 1 roku). Poza
    tym satysfakcja z wypuszczenia dobrego programu, a nie bubla i pochwała od
    klienta też sa dla mnie dużo warte.

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2006-08-05 20:19:43
    Od: "zipher" <n...@n...pl>

    "Jarod" wrote in message

    > Witam
    > Jak jest z premiami w duzych korporacjach ( powyzej tysiaca osob ).

    Jest uznaniowa, w zaleznosci od twojej kwartalnej albo rocznej oceny.
    Moze stanowic nawet 30% twojego rocznego wynagrodzenia.

    > Jakie sa zwyczaje odnosnie premii czy tylko za dokonania czy jakies tam
    > stale kwoty ?

    Przewaznie za wyniki i zaangazowanie w wykonywana prace/projekt.

    > czy jest to prawie staly dodatek

    Jak bedziesz sie opierniczal to nie licz na staly dodatek.

    --
    Pzdr
    Zipher

  • 5. Data: 2006-08-06 06:08:14
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w
    wiadomosci news:eb2gu7$afh$1@news.onet.pl...
> [...]
    > progamistow. Ile % premii zazwyczaj jest przyznawanej czy jest to prawie
    > staly dodatek do pensji czy raczej rzadkosc ?

    A co to takiego ??? Premia ? Az mi sie noz w kieszeni otwiera. Fuck.
    Przejrzalem na oczy. Musze zmienic prace !

    ;)