PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż od strony pracownika

  • 1. Data: 2006-08-04 23:45:58
    Temat: staż od strony pracownika
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    Chcialem sie zapytac jak od mojej strony wyglada kwestia stazu. Nic o tym
    nei wiem - poza tym ze jest to jeda z mozliwosci rozpoczecia "kariery" :)))
    Glowne pytanie czy pracodawca musi nas po stazu zatrudnic. Czy dotsje za to
    jakies pieniadze? Mowmy o stazu w firmach prywatnych, nie w urzedach czy
    instytucjach..

    pozdrawiam

    stclaus

  • 2. Data: 2006-08-05 09:59:16
    Temat: Re: staż od strony pracownika
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > nei wiem - poza tym ze jest to jeda z mozliwosci rozpoczecia "kariery" :)))
    > Glowne pytanie czy pracodawca musi nas po stazu zatrudnic.

    Zalezy od urzedu pracy- roznie sie na to zaopatruja. Idz i sie po prostu zapytaj.

    > Czy dotsje za to
    > jakies pieniadze?

    Ty czy pracodawca? :>
    Ty dostajesz jakies grosze- ok. 500 zeta. Pracodawca oczywiscie nic.