PracaGrupypl.praca.dyskusje › horizon - praca w call centre

  • 1. Data: 2006-08-04 17:00:32
    Temat: horizon - praca w call centre
    Od: wrak <w...@w...pl>

    Witam!
    mam pytanie, czy mieliście jakiś kontakt
    z agencją pośrednictwa Horizon Recruitment Polska,
    a konkretnie z ofertą pracy w anglii w call centre
    Ventura w Sheffield? Jak jest? Czy zgodnie z prawem?
    Czy nie oszukują?

  • 2. Data: 2006-08-04 21:53:49
    Temat: Re: horizon - praca w call centre
    Od: "gqs" <g...@p...onet.pl>

    witam,
    mam podobne wątpliwości ...
    jestem po rekrutacji. Zaproponowano mi wyjazd na 11 sierpnia. Trochę
    szybko...
    Może stąd te wątpliwości. Firma Ventura istnieje (jest
    zarejestrowana w ang. odpowiedniku naszego KRS pod nr 05131669), ale
    tak na prawdę to nie uspokaja. Ucieszy mnie jakakolwiek informacja na
    temat pracy w call center w Venturze (organizowanej przez Horizont R.).
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-08-05 11:22:34
    Od: Ixnski <l...@i...pl>

> [...]
    > tak na prawdę to nie uspokaja. Ucieszy mnie jakakolwiek informacja na
    > temat pracy w call center w Venturze (organizowanej przez Horizont R.).

    Ventura istnieje (naprawdę są częścią Next, trochę o
    nich pisze w necie np. że zawarli kontrakt na 7 mln
    z Cable & Wireless to chyba raczej dość solidna firma).
    Tylko co z horizon? Nawet nie znalazłem czy mają certyfikat
    na nasz rynek pracy, jakie są warunki, na ile zawierają umowę...

    Współpracował ktoś kiedyś z tym biurem?

  • 4. Data: 2006-08-05 12:05:06
    Od: "gqs" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tylko co z horizon? Nawet nie znalazłem czy mają certyfikat
    > na nasz rynek pracy, jakie są warunki, na ile zawierają umowę...

    Horizon nie ma wpisu do KRAZ (krajowy rejestr agencji zatrudnienia) w
    Polsce - czyli wg prawa działa nielegalnie. Ponoć są w trakcie
    załatwiania - coś im podejrzanie długo idzie.
    To jest jak do tej pory chyba jednyna niekorzystna wiadomość. Horizon
    R. działa na rynku brytyjskim chyba od 97r. i raczej jest też dość
    prężną firmą (pod względem gospodarczym). Na necie jest akrtykuł
    (gazeta Rzeczpospolita) który prawi o firmach zagranicznych, które u
    nas szukają pracowników. Autor artykułu wymienia tę firmę jako
    jedną z większych. Jest jeszcze jeden fakt który mi się udało
    ustalić. Na oficjalnej stronie Horizonu R. (UK) jest wymienione biuro
    w warszawie - wnioski są oczywiste. Te dwie rzeczy mnie troche
    uspokajają, i nie myślę o polskim biurze Horizonu jak o
    'pratyzantce'. Raczej jak o firmie która ma problemy z polską
    biurokracją

    To co daje się ustalić to ciągle są jakieś suche fakty. Dobrze by
    było porozmawiać z kimś kto zna jakość współpracy z Venturą lub
    Horizonem ... Może uda się kogoś takiego znaleźć.

    Pozdrawiam i czekam z niecerpliwością na jakieś info.
    GQS

  • 5. Data: 2006-08-05 13:14:01
    Od: Ixnski <l...@i...pl>

> [...]
    > Horizonem ... Może uda się kogoś takiego znaleźć.
    >
    > Pozdrawiam i czekam z niecerpliwością na jakieś info.

    No to trochę uspokajające, bo niedawno prawie dałem się
    naciąć. Jeśli chodzi o pracę w Venturze to znalazłem angielski
    thread na forum Sheffield
    http://www.sheffieldforum.co.uk/showthread.php?t=961
    73
    ogólnie pozytywne opinie- negatywna jedna, żadnych konkretów.
    Polski thread o horizonie widziałem jeden, raczej
    mało pochlebny ale chodziło o pracę w jakiejś fabryce
    pizzy i magazynie dla fizycznych bez angielskiego,
    narzekanie, osobiste wycieczki i jakoś mało przekonywująco
    to wyglądało.

    Podobno za to nie chcieli zawierać umów, wszystko ustnie.
    A jak z tym call centre? Podpisałeś umowę?

  • 6. Data: 2006-08-06 07:26:10
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    uspokajają, i nie myślę o polskim biurze Horizonu jak o
    'pratyzantce'. Raczej jak o firmie która ma problemy z polską
    biurokracją

    chyba raczej o kims, kto lekcewazy prawo, bo uzyskanie wpisu do rejestru jest chyba
    najprostsza czynnoscia administracyjna, i Wielka Znana Firma nie powinna miec
    klopotu, chyba, ze nie spelnia warunków okreslonych w ustawie
    Wojtek