PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ufać takiemu pracodawcy

  • 11. Data: 2006-02-26 13:43:45
    Temat: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 26 Feb 2006 13:48:58 +0100, użyszkodnik jerry
    <j...@i...pl> napisał:

    > co to kod 'binearny' ? ;)
    > Jestem informatykiem, znam kilka kodów - chętnie poznam kolejny.

    i takich pożal się boże "informatyków" się u nas szkoli, co to kod
    binarny to wie bo w szkole nauczyli, a co to literówka to już nie wie
    a dokształcić się już sam nie potrafi

    dno i wodorosty

    --
    futszaK
    601061867

  • 12. Data: 2006-02-26 14:04:30
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > i takich pożal się boże "informatyków" się u nas szkoli, co to kod
    > binarny to wie bo w szkole nauczyli, a co to literówka to już nie wie
    > a dokształcić się już sam nie potrafi

    koledze tęskno do czasów, w których odpowiedzialnosć za błędy nie spada
    na tego kto je popełnił ale na tego co je znalazł i zwrócił uwagę...

    > dno i wodorosty

    strach i nędza

    W swojej papierowej wizytówce też masz literówki i oburzasz się kiedy
    ktoś je znajdzie?

  • 13. Data: 2006-02-26 16:03:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:1p7302t6p06g43tcccd5db0epq53a0k80f@4ax.com futszaK
    <f...@p...pl> pisze:

    > mnie nie bo niby na czym ???
    > pracuje, dostaje pieniadze i o to w tym wszystkim chodzi, a cala
    > reszta ma drugorzedne znaczenie
    futszaK, daj spokój - nie bądź ciemniaK.

    Jotte

  • 14. Data: 2006-02-26 16:28:37
    Od: "Nick(i)" <t...@g...pl>

    on 2006-02-26 14:43 futszaK said something like this:

    > i takich pożal się boże "informatyków" się u nas szkoli, co to kod
    > binarny to wie bo w szkole nauczyli, a co to literówka to już nie wie
    > a dokształcić się już sam nie potrafi

    no coz, zanim sie zechce szpanowac trzeby bylo sprawdzic swoje bledy a
    nie zmuszac innych zeby zastanawiali sie co autor mial na mysli....

    sam jestes dno tak szczerze mowiac...

    --
    pozdr
    Nicki

    ED- "czego pragną kobiety?"
    CHRIS O PORANKU - "tego co my tylko w kolorze..."

    http://furia.ovh.org

  • 15. Data: 2006-02-26 18:53:24
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 26 Feb 2006 17:28:37 +0100, użyszkodnik "Nick(i)"
    <t...@g...pl> napisał:

    > no coz, zanim sie zechce szpanowac trzeby bylo sprawdzic swoje bledy a
    > nie zmuszac innych zeby zastanawiali sie co autor mial na mysli....
    >
    > sam jestes dno tak szczerze mowiac...

    jesli sie nie ma nic merytorycznego do powiedzenia to się sięga do
    argumentów pozamerytorycznych, komentowania literówek czy sygnaturek
    (w omawianym przypadku i jedno i drugie na raz)

  • 16. Data: 2006-02-26 19:39:43
    Od: d...@g...pl

    > Pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej zaproponował mi trzymiesięczny okres
    > próbny, nie chcąc płacić Zusu chce żebym pracowała na podstawie umowy o dzieło.
    > Czy warto ufać komuś kto już podczas pierwszej rozmowy nie chce zatrudnić
    > pracownika na podtawie umowy o pracę.

    Nie widze problemu- mnostwo ludzi pracuje permanentnie u jednego pracodawcy na
    umowe o dzielo, mysle ze w tym przypadku glownie chodzi o ominiecie papierkowej
    roboty. Jesli Cie ma zwolnic po trzech miesiacach to 3 miechy w ta czy w tamta
    niewielka roznice robia.

  • 17. Data: 2006-02-26 22:04:34
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik futszaK napisał:

    > jesli sie nie ma nic merytorycznego do powiedzenia to się sięga do
    > argumentów pozamerytorycznych, komentowania literówek czy sygnaturek
    > (w omawianym przypadku i jedno i drugie na raz)

    o matko...

  • 18. Data: 2006-02-26 22:55:39
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    Czy tkorzystałeś kiedyś z pomocy/porady lekarza?

  • 19. Data: 2006-02-27 06:53:12
    Od: d...@v...pl

> [...]
    papierkowej
    > roboty. Jesli Cie ma zwolnic po trzech miesiacach to 3 miechy w ta czy w tamta

    Troszkę to jednak jest różnica, bo obawiam się, że pracodawca z góry zakłada,
    że będę tam pracować te trzy miesiące a później znajdzie następną osobę na trzy
    miesiące i tak w koło Macieju. A w cv będzie to głupio wyględało.

    PS. Dlaczego uczciwi pracownicy nie mogą znalaźć uczciwych pracodawdców!!!

  • 20. Data: 2006-02-27 07:09:29
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:4454.0000000f.4402a1d7@newsgate.onet.pl>
    Użytkownik <d...@v...pl> pisze:

    > Troszkę to jednak jest różnica, bo obawiam się, że pracodawca z góry
    > zakłada, że będę tam pracować te trzy miesiące a później znajdzie
    > następną osobę na trzy miesiące i tak w koło Macieju.

    Przecież mógłby zrobić dokładnie tak samo niezależnie od rodzaju umowy.

    > PS. Dlaczego uczciwi pracownicy nie mogą znalaźć uczciwych
    > pracodawdców!!!

    A co takiego nieuczciwego jest w umowie o dzieło?

    --
    PozdrawiaM