PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ufać takiemu pracodawcy

  • 81. Data: 2006-03-02 08:20:18
    Temat: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Immona [Wed, 01 Mar 2006 00:14:03 +0100]:

    > Wcielo mnie w Anglie po drodze do Nowej Zelandii,
    > gdzie znajduje sie obecnie.

    A, to Ciebie już trwale wybyło? I jak pierwsze wrażenia? :-)

    > A tak w ogole, zupelna prywata

    Podeślę mu to, ale nie wiem jaki efekt będzie.

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 82. Data: 2006-03-02 18:02:15
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    >Re to: Immona [Wed, 01 Mar 2006 00:14:03 +0100]:

    >A, to Ciebie już trwale wybyło?

    Na dluzej. Mnie i jeszcze jednego grupowicza z ppd. Nie jestem z tych, co
    marudza, ale nie wyjezdzaja. Nie podobaja mi sie rzady kaczek i klimat dla
    przedsiebiorczosci w Polsce, wiec nie zamierzam tego wspierac swoimi podatkami.

    >I jak pierwsze wrażenia? :-)

    Niesamowita przyroda, palmy obok choinek, duza wilgotnosc powietrza, duzo
    kolorowych ptakow i owadow, tanie owoce, mili ludzie, brak porzadnych knajp,
    wielkie przestrzenie, wysoko ucywilizowana i tolerancyjna wies - Wroclaw byl
    bardziej miejski niz to wieksze od Warszawy miasto, w ktorym teraz jestem. Na
    razie robie sobie wakacje i zwiedzanie, ciekawsze rzeczy bede w stanie
    napisac, jak sie wlacze w zycie gospodarcze i zobacze, czy sympatia Korwina-
    Mikkego do tego kraju jest uzasadniona :)

    >Podeślę mu to, ale nie wiem jaki efekt będzie.

    Dzieki serdeczne.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl