PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ufać takiemu pracodawcy

  • 1. Data: 2006-02-26 10:40:00
    Temat: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: "D." <d...@v...pl>

    Pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej zaproponował mi trzymiesięczny okres
    próbny, nie chcąc płacić Zusu chce żebym pracowała na podstawie umowy o dzieło.
    Czy warto ufać komuś kto już podczas pierwszej rozmowy nie chce zatrudnić
    pracownika na podtawie umowy o pracę.
    D.

  • 2. Data: 2006-02-26 10:57:15
    Temat: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    26 Feb 2006 11:40:00 +0100, użyszkodnik "D." <d...@v...pl>
    napisał:

> [...]
    > Czy warto ufać komuś kto już podczas pierwszej rozmowy nie chce zatrudnić

    nie jest to wykładnia, z mojego doświadczenia wynika dokładnie
    odwrotnie, pracodawca u którego pracowalem na czarno przez bardzo
    długi okres czasu byl zawsze uczciwy i nie powodował jakichkolwiek
    problemów, zaś ten który zatrudnił mnie na umowe o prace okazał się
    krętaczem jakich mało i musiałem się wykłócać o należne mi
    wynagrodzenie

    nie ma reguły

    --
    futszaK
    601061867

  • 3. Data: 2006-02-26 11:25:19
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > nie jest to wykładnia, z mojego doświadczenia wynika dokładnie
    > odwrotnie, pracodawca u którego pracowalem na czarno przez bardzo
    > długi okres czasu byl zawsze uczciwy

    MEGA LOL !!!
    nowa definicja uczciwego pracodawcy - "człowiek, który mnie dyma na
    wszystkim na czym sie da".

  • 4. Data: 2006-02-26 11:27:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 26 Feb 2006 12:25:19 +0100, użyszkodnik jerry
    <j...@i...pl> napisał:

    > MEGA LOL !!!
    > nowa definicja uczciwego pracodawcy - "człowiek, który mnie dyma na
    > wszystkim na czym sie da".

    nie mnie tylko ZUS, a że ZUSu nie lubie to popieram dymanie tej
    szacownej instytucji

  • 5. Data: 2006-02-26 12:04:25
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > nie mnie tylko ZUS, a że ZUSu nie lubie to popieram dymanie tej
    > szacownej instytucji

    Zastanów się przez chwilę, czy pracodawca zatrudniając Cie na czarno
    dyma ZUS czy Ciebie.
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2006-02-26 12:31:51
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 26 Feb 2006 13:04:25 +0100, użyszkodnik jerry
    <j...@i...pl> napisał:

    > Zastanów się przez chwilę, czy pracodawca zatrudniając Cie na czarno
    > dyma ZUS czy Ciebie.

    mnie nie bo niby na czym ???

    pracuje, dostaje pieniadze i o to w tym wszystkim chodzi, a cala
    reszta ma drugorzedne znaczenie

    aaaa, ostatnio sie zmienilo, robie na umowe o dzieło więc już nie na
    czarno tyle ze darmozjady z ZUSu dalej nie widzą pieniędzy co mnie
    cieszy :)

  • 7. Data: 2006-02-26 12:48:58
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > mnie nie bo niby na czym ???
    poczytaj na temat składek jakie idą do ZUS - na co są przeznaczane.

    > pracuje, dostaje pieniadze i o to w tym wszystkim chodzi, a cala
    > reszta ma drugorzedne znaczenie

    jesteś klasycznym przykładem systemu kija i marchewki - przed sobą
    dostrzegasz tylko tą marchewkę- cala reszta nie ma aktualnie znaczenia.
    Gorzej gdy z jakiegoś powodu na kiju nie zawiśnie już marchewka.

    > futszaK
    > 601061867
    > Ludzie dzielą się na 10 typów: ci którzy rozumieja
    > kod binearny i tych którzy nie rozumieją :)

    co to kod 'binearny' ? ;)
    Jestem informatykiem, znam kilka kodów - chętnie poznam kolejny.
    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2006-02-26 13:02:31
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "D." <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzieło.
    > Czy warto ufać komuś kto już podczas pierwszej rozmowy nie chce zatrudnić
    zalezy za ile masz pracowac. jesli za minimala to dziwne to jest bo ludzko
    przyjetym okresem probnym jest max miesiac. Ale jesli to placa pow. sredniej to
    sie nie dziwie - klin podatkowy na prawde dziala i malo kto chce go placic przed
    gruntownym sprawdzeniem pracownika.

  • 9. Data: 2006-02-26 13:39:49
    Od: "Nick(i)" <t...@g...pl>

    on 2006-02-26 11:40 D. said something like this:
> [...]
    > Czy warto ufać komuś kto już podczas pierwszej rozmowy nie chce zatrudnić

    nie. nie warto.
    mialam podobna sytuacje i po okresie probnym zrezygnowalam, szef z dnia
    na dzien okazywal sie coraz wiekszym draniem i cfaniakiem.

    --
    pozdr
    Nicki

    ED- "czego pragną kobiety?"
    CHRIS O PORANKU - "tego co my tylko w kolorze..."

    http://furia.ovh.org

  • 10. Data: 2006-02-26 13:41:29
    Od: "Nick(i)" <t...@g...pl>

    on 2006-02-26 13:31 futszaK said something like this:

    > mnie nie bo niby na czym ???

    niby w tym ze nie placac Ci skladek za ubezp. spoleczne pozbawia cie
    emerytury i nie placac skladze ze zdtowtone dostepnu do bezplatnej
    slubzy zdrowia.
    niby jedno i drugie to dno ale przy naszych srednich zarobkach jednak
    lepiej miec placone skladki na zus...