PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzielo a umowa o prace

  • 1. Data: 2002-07-01 04:43:34
    Temat: umowa o dzielo a umowa o prace
    Od: <v...@p...onet.pl>

    witam
    mam pytanko. przez ponad rok pracowalem na umowe o dzielo jako "twaorzacy
    strony www" choc pracowalem normalnie w pelnych godzinach 5 dni w tygodniu.
    czy pracodawca moze w jakis sposob odpowiedziec za to?

  • 2. Data: 2002-07-01 16:12:33
    Temat: Re: umowa o dzielo a umowa o prace
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał

[...]

    Niby za co ma odpowiadać? Przymuszał cię do siedzenia w firmie, czy też było
    to wpisane w umowę, że korzystasz z ich sprzętu?

    --
    bobers

  • 3. Data: 2002-07-02 07:21:02
    Od: <v...@p...onet.pl>

    tylko ja bylem odpowiedzialny za caly projekt a nie za tworzenie stron www bo
    tego nie umiem robic, i bylo to robione wiadomo po co czyli zeby nie placic
    zusu i sie ze mna nie wiazac, czy to jest zgodne z prawem?

  • 4. Data: 2002-07-05 23:17:49
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    v...@p...onet.pl wrote:

    > tylko ja bylem odpowiedzialny za caly projekt a nie za tworzenie stron www bo
    > tego nie umiem robic, i bylo to robione wiadomo po co czyli zeby nie placic
    > zusu i sie ze mna nie wiazac, czy to jest zgodne z prawem?

    no tak, tylko kto Ci to udowodni ??? :)