PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ktos wogole czyta cv wysylane mailem??? › Re: czy ktos wogole czyta cv wysylane mailem???
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ktos wogole czyta cv wysylane mailem???
    Date: Tue, 02 Jul 2002 00:16:28 +0200

    Użytkownik killerisme napisał:

    > Czytaja - ja otrzymalem z pewnej firmy (branza motoryzacyjna) na V....
    > odpowiedz listowna (chociaz sam im wyslalem CV mailem) - w niektorych
    > firmach nie znizaja sie do takiego poziomu, zeby poinformowac, iz przeslane
    > CV nie spelnia ich oczekiwan, bowiem dane miejsce i tak juz zostalo
    > obsadzone przed emisja ogloszenia....

    Czytają, czytają - jednak z czasu oczekiwania i sposobu/braku odpowiedzi
    możesz wnioskować, że:
    - firma ma problemy ogólne (chce kogoś przyjąć, ale sama nie wie, czy na
    pewno i czy teraz)
    - szef nie ma czasu na przejrzenie (kłopoty z organizacją czasu i
    delegowaniem kompetencji)
    - jesteś dla nich za dobry (czytaj drogi)
    - budują bazę potencjalnych kandydatów, nie interesuje ich zatrudnienie
    kogokolwiek w danej chwili
    - nie potrafią sformułować ogłoszenia np. sprzedawca/akwizytor
    definiowany jako key account (bo ma dużo sprzedawać) albo wymagania tak
    ogólne, że spełnia je 300k kandydatów (wykształcenie, język, soft
    skills, prawo jazdy, MS Office, etc...)

    Nie poddawaj się, dobrych pracodawców, tak, jak innych dobrych rzeczy
    jest kilka procent w każdej branży - będziesz wytrwały, trafisz na swojego.
    Pzdr: Dogbert