PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktos wogole czyta cv wysylane mailem???

  • 11. Data: 2002-07-02 06:48:39
    Temat: Re: czy ktos wogole czyta cv wysylane mailem???
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> wrote in message
    news:afpu19$etr$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Daj namiar na tego head huntera

    Ah kurna, zebym pamietal. Co tydzien sprawdzam wiekszosc liczacych sie
    sajtow, a w nich oferty z innych (np mostwanted wrzuca cos do jobpilota
    itp) - tym bardziej ze nie dogadalismy sie, bo mi odpowiadala parca po
    godzinach. Po prostu nie pamietam.
    /p

  • 12. Data: 2002-07-05 16:03:16
    Temat: Re: ida prosto do smieci
    Od: "Peem" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bredzisz Olcia

    Ma częściowo rację - oczywiście gdy weźmiemy pod uwagę nie oferty z
    internetu, a te rozwieszane po uczelniach - dla niech to praktycznie darmowa
    forma reklamy (załatwiają to przez AIESEC itp.)

    :-(