PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: BZDURA !!!
    From: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: BZDURA !!!
    Date: Thu, 22 Jan 2004 15:45:59 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@pci6n213.telpol.net.pl

    Użytkownik "(...)" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.00000255.400fd0cb@newsgate.onet.pl...

    (CIACH)
    > Wysłałem 170 ofert. W odpowiedzi miałem niezliczoną ilość zaproszeń
    do .....
    > pozyskiwania klientów dla funduszy ubezpieczeniowych lub kart
    kredytowych.

    Z całym szacunkiem, to gdzie do jasnej anielki wysyłałeś te oferty???
    No po prostu nie mogę się nadziwić. Ja przekroczyłem niedawno 200
    wysłanych ofert, ale wysyłam je na stanowiska które sa zgodne z moimi
    oczekiwaniami/kwalifikacjami. Jakoś chyba mam szczęście bo nigdy nie
    trafiłem na zawoalowaną w piekne słówka ofertę akwizytora czy innego
    domokrążcy. Jeśli potencjalny pracodawca nie chce ujawnić czym się
    będę
    zajmował, albo przedstawiająć się jako "międzynarodowy koncern" wysyła
    maila z konta p...@o...pl to nie dopowiadam na tego typu zgłoszenie.
    W ten sam sposób traktuję 10-wyrazowe ogłoszenia drobne "koncernów"
    finansowych i temu podobnych cud-interesów.

    pzdr i powodzenia
    Gluestick