PracaGrupypl.praca.dyskusjechyba jest coraz gorzej › Re: BZDURA !!!
    From: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: BZDURA !!!
    Date: Thu, 22 Jan 2004 17:44:01 +0100

    > Od pół roku poszukuję pracy:
    > Wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera:środowisko Windows
    > 85/Me/NT/XT,

    >Wg mnie złe wrażenie w Twoim opisie umiejętności robi zupełny chaos
    wynikający
    >z braku uporządkowania tych umiejętności w jakikolwiek sposób. Przecież
    >trzeba rozdzielić umiejętności merytoryczne od pomocniczych i te drugie
    opisać
    >lakonicznie, a te pierwsze podkreślić.

    > Z Twojego opisu nie wynika, czy chcesz pracować na stanowisku biznesowym
> [...]

    A wedlug mnie jest bardzo duzo a nic konkretnego w tym krotkim opisie. Bo
    jest i Windows jest i Oracle, jest i IFS (system ksiegowy), jest i
    zarzadzanie biurem, opracowywanie ofert.
    To w koncu o jakie chodzi Ci stanowisko?
    No i wlasnie, wyslales 170 ofert, tylko do kogo? Wysylasz oferte na kazde
    ogloszenia ktoe ma w slowie "informatyka" czy tez starannie dobierasz to co
    chcesz znalezc?
    Ja wyslalem moze z 5 do 10 ofert na ogloszenia ktore sie ukazywaly czy to na
    grupie dyskusyjnej czy to w gazetach.
    Ale moze tym sie rozmimy ze ja skupilem sie na jednym elemencie informatyki.
    Poza tym wcale nie mam wyzszego wyksztalcenia (jeszcze) mimo ze w branzy
    siedze od 13 lat. Zaczynalem od zwyklego serwisowania.

    Pozdrawiam,

    Darek