PracaGrupypl.praca.dyskusje › cennik prac

  • 1. Data: 2007-10-03 06:55:36
    Temat: cennik prac
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Witam

    Kiedyś widziałem cennik prac w Internecie, jednak nie pamiętam go, więc
    proszę podać link, ponieważ potrzebuję zweryfikowac pewne informacje.
    Teoretycznie domyślam się, że sa 3 stawki związane z poziomem wykształcenia
    8,20,80 zl za godzinę (podstawowa, średnia i wyższa).

    PioM

  • 2. Data: 2007-10-03 07:22:13
    Temat: Re: cennik prac
    Od: "polo" <v...@w...pl>

    Duzo jest taich ogloszen o prace w sieci (malo placa lub nawet nic ci nie
    wyplaca)
    Wiec uwazaj na takie oferty..:

    --
    Encyklopedi Wiki
    http://wiki.casefan.net

  • 3. Data: 2007-10-03 16:30:23
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    W dniu 2007-10-03 08:55, PioM pisze:
> [...]
    > Teoretycznie domyślam się, że sa 3 stawki związane z poziomem wykształcenia
    > 8,20,80 zl za godzinę (podstawowa, średnia i wyższa).

    Tja. A ja udowodnię Ci, że jest firma, która daje 4,2zł na godzinę.

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    5515

  • 4. Data: 2007-10-04 17:04:48
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > Tja. A ja udowodnię Ci, że jest firma, która daje 4,2zł na godzinę.

    Pewnie wliczony jest podatek, albo wychodzi na jaw obustronna chciwosc.

    PioM

  • 5. Data: 2007-10-04 18:38:02
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 3 Paź, 08:55, "PioM" <p...@h...com> wrote:
> [...]
    > Teoretycznie domyślam się, że sa 3 stawki związane z poziomem wykształcenia
    > 8,20,80 zl za godzinę (podstawowa, średnia i wyższa).

    mspanc - od kiedy rynkowe stawki prac sa normowane? Czyzbym cos
    przegapil? :)

    --

    Pozdrawiam,

    glos