PracaGrupypl.praca.dyskusje › zabrac cv i list motywacyjny?

  • 1. Data: 2007-10-02 08:41:54
    Temat: zabrac cv i list motywacyjny?
    Od: "agenda" <a...@g...pl>

    Witam!

    Jutro mam rozmowe kwalifikacyjna i mam problem z napisaniem listu
    motywacyjnego. Nie mam jeszcze duzego doswiadczenia z rozmowami
    kwalifikacyjnymi (jestem studentka), ale latwo jest mi napisac list jesli
    wiem o jaka prace sie ubiegam. A w tym wypadku bylo tak, ze ktos mnie
    widzial jak gdzies tam pracowalam i teraz zaproponowal spotkanie w sprawie
    pracy u siebie. Byla juz wstepna rozmowa telefoniczna. Nie wiem czy powinnam
    zabierac ze soba list motywacyjny napisany do tej firmy? Nie wiem o jaka
    prace chodzi, ale raczej to jakas praca biurowa. Wiedza, ze studiuje i to
    jest dla mnie priorytetem. Jakos mi ten list nie wychodzi, przeciez nie bede
    ich przekonywac zeby zaprosili mnie na rozmowe skoro to juz bedzie rozmowa
    :) i nie latwo mi idzie napisanie, ze to wlasnie ja sie tam nadaje skoro nie
    wiem o jaka prace chodzi. To co, isc bez listu z samym cv i referencjami?
    Czy jednak powinnam cos wypocic? Pomozcie :)

    pozdrawiam,
    Agata

  • 2. Data: 2007-10-02 09:22:14
    Temat: Re: zabrac cv i list motywacyjny?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    agenda pisze:
    > Czy jednak powinnam cos wypocic? Pomozcie :)
    Nic na siłę, zwłaszcza w sytuacji, w której idziesz na rozmowę. Jak to
    sobie wyobrażasz - siadacie do stołu, wyjmujesz list mot. i... następuje
    cisza. Osoba po drugiej stronie stołu wnikliwie studiuje list starając
    się wydobyć z niego jak najwięcej informacji. Przeciez najlepsze źródło
    informacji, czyli Ty sama siedzi po drugiej stronie stołu :)

    Referencje zabierz, mogą się przydać. List motywacyjny odpuść. Sama nim
    jesteś podczas rozmowy.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 3. Data: 2007-10-02 09:38:14
    Od: "agenda" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" napisał:
> [...]
    > wydobyć z niego jak najwięcej informacji. Przeciez najlepsze źródło
    > informacji, czyli Ty sama siedzi po drugiej stronie stołu :)

    No tak, masz calkowita racje. O tym jakos nie pomyslalam :)

    > Referencje zabierz, mogą się przydać. List motywacyjny odpuść. Sama nim
    > jesteś podczas rozmowy.

    Referencje zabiore zwlaszcza, ze mam je w formie pisemnej. I cv, tez? W
    koncu wszystkiego jeszcze o mnie nie wiedza :) Dziekuje za pomoc ;)

    pozdrawiam,
    Agata

  • 4. Data: 2007-10-02 09:47:26
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    agenda pisze:
    > Referencje zabiore zwlaszcza, ze mam je w formie pisemnej. I cv, tez?
    CV też :)

    > W koncu wszystkiego jeszcze o mnie nie wiedza :)
    To, czego się dowiedzą, dowiedzą się przede wszystkim OD CIEBIE a nie z
    CV. Dlatego przygotuj się przede wszystkim do rozmowy.

    Dziekuje za pomoc ;)
    Nie ma sprawy :)

  • 5. Data: 2007-10-02 19:21:21
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
> [...]
    > To, czego się dowiedzą, dowiedzą się przede wszystkim OD CIEBIE a nie z
    > CV. Dlatego przygotuj się przede wszystkim do rozmowy.

    CV pozwoli pracodawcy, uporządkować dane to raz, a dwa pozwoli na
    wrócenie do tej rozmowy (osoby) już po zakończonej rozmowie.

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

  • 6. Data: 2007-10-07 14:58:30
    Od: Ralf <r...@b...interia.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
> [...]
    > cisza. Osoba po drugiej stronie stołu wnikliwie studiuje list starając
    > się wydobyć z niego jak najwięcej informacji.

    Trudno sobie wyobrazić, ale dokładnie tak to wyglądało :)
    Koleś wziął cv i lm, przeczytał całe, po czym zadał pytanie: "Ile chce Pan
    zarabiać?".
    Po mojej odpowiedzi odpowiedział, że mi dziękuje bo ma wiele takich ofert z
    mniejszymi wymaganiami finansowymi.
    Na tym rekrutacja się zakończyła :) Było to dawno temu w jakiejś małej firemce.

    --
    pozdrawiam
    Ralf